Tavs profilsProfils
Tavi darbiDarbi
Pievienot darbus
Atzīmētie
 
  • Neviens darbs nav atzīmēts!
Skatītie
GrozsGrozs
Reģistrēties
Ienākt
Autors:
Vērtējums:
Līmenis: Vidusskolas
Publicēts: Literatūras saraksts: Nav
Valoda: Latviešu Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Produkts izveidots pēc “Ādažu Čipsu” receptūras, izmantojot Latvijā audzētus kartupeļus, oriģinālo garšvielu maisījumu un ražošanas tehnoloģijas.
Tiek ražotas dažādas pārtikas preces, bet kā sākums bija čipsi.
Produktu klāsts ir plašs:
Kartupeļu salmiņi ( 2veidi)
Ego chips (3 veidi)
Dinamo čipsi – atbalts sporta komandai (2 veidi).
Mājas čipsi (2 veidi)
Dipi mērcītes – piedevas čipsiem (4 veidi)
Popkorns (2 veidi)
Sāļās uzkodas (6 veidi)
Kartupeļu čipsi (7 veidi)

Produkta logo ir kļuvis par plaši pazīstamu zīmolu Latvijā un ārpus tās kā kvalitatīva prece.
Veidojot dažādu produktu klāstu “Ādažu čipsi” ieinteresē dažāda vecuma cilvēkus.
Produktu var iegādāties jebkurā pārtikas veikalā, kioskos, benzīntankos u.t.t. kā arī pat dažos būvmateriālu veikalos.
Produkcija tiek ieteikta kā veselīga pārtika dažādās veselīga uztura mājas lapās. Lielākā daļa produkcijas nesatur e-vielas, kā piemēram, Mājas čipsi.
Salīdzinot ar citiem čipsu ražotājiem “Ādažu Čipsiem” ir biezākās šķēlīte, kas ļauj pilnībā.
izbaudīt kraukšķīgā kartupeļu garšu.

Pircējs
Aktīvi vidusmēra pircēji.
Cilvēki, kuri ikdienā var atļauties našķus un uzkodas.
Tāds, kurš atbalsta vietējo ražotāju.
Pircēji, kam svarīga ir kvalitāte.…

Autora komentārsAtvērt

Šo materiālu pirkt komplektā ar citiem materiāliem ir izdevīgāk!Izdevīgi!3
vienā

Materiālu komplekts Nr. 1313677
       Apskatīt materiālu komplektu Lejupielādēt materiālu komplektu
 

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Ādažu čipsi" produktu mārketings”.

Saite uz darbu:
http://www.atlants.lv/w/175390

Sūtīt

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase Google

Neesi reģistrējies?