Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:248073
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Darbā piedalījas trīs cilvēki, kur divi studenti interesējas par preci, bet trešais fiksēja notiekošo.
Mūsu darba mērķis bija noskaidrot pārdevēja apkalpošanas prasmes. Mēs izvēlējamies parfimērijas veikalus: Stockmann, Kolonna (Tirdzniecības sentra ORIGO), Esthetique (Galereja Centrs), kur arī veicam pētījumu.
Izvēlētajos veikalos mēs gājām ar mērķi pirkt dāvanu darba kolēģim uz dzimšanas dienu. To mēs veicam pērkot preci, kur galvenie kritēriji, pēc kuriem mēs vērtējam pārdevēju bija:
Pārdevēja attieksme pret klientu;
Pārdevēja informētība;
Informācijas apmaiņas;
Pārdevēja temperamenta tips;
Klienta ietekmēšanas paņēmieni
Katra pārdevēja uzdevums ir ieinteresēt pircēju, pārdot viņam preci un atstāt labu iespaidu, lai viņam rodas vēlme atgriezties. Pārdevējs ir veikala sēja, kura atspoguļo gan arēju, gan iekšēju uzņēmumu politiku. Katrs cilvēks vēlas justies par īpašu pircēju, kuram pievērš uzmanību un izzina viņas vēlmes. To arī mēs noskaidrojam apmeklējot veikalus.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties