Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:665362
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PRAKSES VIETAS BĒRNU VECUMPOSMA TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas raksturojums    8
1.2.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas dienas režīms    11
1.3.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas nodarbību saraksts    14
1.4.  Nodarbību apraksts    15
1.5.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas bērnu individuālais raksturojums    23
  PRAKSES PAŠNOVĒRTĒJUMS    26
  KOPSAVILKUMS    27
  SECINĀJUMI    29
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    30
Darba fragmentsAizvērt

Izglītības likums, nosaka, ka Latvijā pastāv četras izglītības iegūšanas pakāpes, pirmā no tām ir pirmsskolas vecuma bērni. (Izglītības likums, 1998) Lai bērnu sagatavotu nākamajam posmam - pamatskolai, ir nepieciešams veicināt tā individualitātes veidošanos, garīgo, fizisko un sociālo attīstību, iniciatīvas, zinātkāres, patstāvības un radošās darbības attīstību, veselības nostiprināšanu, psiholoģisko sagatavošanu pamatskolai, kā arī valsts valodas pamatiemaņu apguvi. (Izglītības un zinātnes ministrija, 2020) Tāpat, pirmsskola izglītības posmā sastopamos mērķus nosaka arī Ministru Kabineta noteikumi Nr 716., uzsverot nepieciešamību sekmēt vispusīgu bērna attīstību noteiktos veidos un nodrošināt bērnam iespēju sagatavoties pamatizglītības ieguvei. (Ministru Kabinets, 2018) Pirmskolas izglītības iestādes pedagoga rokās bērns nokļūst kā indivīds ar savām vēlmēm un vajadzībām, kā maza personība, kurā nepieciešams vēl tik daudz un uzcītīgi ieguldīt, lai palīdzētu tai pilnveidoties un attīstīties par spējīgu un laimīgu pusaudzi un tad pieaugušo. Tāpat pedagogam ir būtiski izprast nodarbību iekštelpās un ārā vidē būtiskākos aspektus un spēt abas šīs mācību vides efektīvi izmantot. (Nordplus Junior, 2017) Ņemot vērā visu minēto, autore prakses ietvaros pilnveidoja savas prasmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, lai pilnvērtīgi izprastu, kā praktiski veicināt bērna pienācīgu attīstību.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1400457
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties