Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:778892
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ko­merc­ban­kas vis­pā­rējs rak­stu­ro­jums ( no Ga­da pār­ska­ta )    3
1.1.  Ko­merc­ban­kas vie­ta tir­gū ( ie­ņe­ma­mā tir­gus da­ļa sva­rī­gā­ko pa­kal­po­ju­mu pie­dā­vā­ju­mā )    3
1.2.  Ban­kas or­ga­ni­za­to­ris­kā struk­tū­ra    6
2.  Ban­kas pa­sī­vās ope­rā­ci­jas, no veik­ša­nas kār­tī­bas    9
2.1.  Ban­kas ka­pi­tā­la struk­tū­ra ( no Ga­da pār­ska­ta )    9
2.2.  No­gul­dī­ju­mu ope­rā­ci­jas ban­kā    10
2.2.1.  Bez­ter­mi­ņa kon­tu at­vēr­ša­nas kār­tī­ba un do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na; skaid­ras nau­das iemak­sas un iz­ņem­ša­nas do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    11
2.2.2.  Ter­mi­ņa no­gul­dī­ju­mu rak­stu­ro­jums    15
  No­gul­dī­ju­mu vei­di, pro­cen­tu lik­mes; no­gul­dī­ju­mu pie­ņem­ša­nas no­for­mē­ša­na ( pa­rā­dīt uz vie­na no­gul­dī­ju­ma vei­da )    15
2.3.  Pa­rā­du vērts­pa­pī­ru emi­si­jas kār­tī­ba. Emi­si­jas pros­pek­tu struk­tū­ra. ( Ja ban­ka emi­tē vērts­ pa­pī­rus    20
3.  Kre­dī­tu da­rī­ju­mi ban­kā    22
3.1.  Kre­dī­ta da­rī­ju­ma iz­snieg­ša­nas kār­tī­ba, do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    23
3.2.  Kre­dī­tu ad­mi­nis­trē­ša­nas un uz­rau­dzī­bas kār­tī­ba    24
3.3  Lī­zin­ga da­rī­ju­mi ban­kā, iz­snieg­ša­nas kār­tī­ba un do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    25
3.4.  Fak­to­rin­ga da­rī­ju­mi ban­kā, iz­snieg­ša­nas kār­tī­ba un do­ku­men­tu no­for­mē­ša­na    26
4.  Da­rī­ju­mi ar mak­sā­ju­mu kar­tēm. To no­for­mē­ša­na    32
5.  Da­rī­ju­mi ar vērts­pa­pī­riem. Vērts­pa­pī­ru kon­tu at­vēr­ša­nas no­for­mē­ša­na. Vērts­pa­pī­ru pir­kša­nas/pār­do­ša­nas uz­de­vu­mu no­for­mē­ša­na    47
Darba fragmentsAizvērt

A/s Lat­vi­jas Krāj­ban­ka var pa­ma­to­ti se­vi dē­vēt par ve­cā­ko ko­merc­ban­ku Lat­vi­jā. Tās dar­bība aizsā­kusies jau 1924. ga­dā, pir­mās Lat­vijas brīv­valsts lai­kā. Ak­ciju sabie­drības “Lat­vijas Krā­jbanka”( turp­māk tek­stā – Ban­ka vai Krā­jbanka ) 2003.gads dar­bībā un at­tīstībā ir bi­jis vai­rā­kiem no­zī­mī­giem no­ti­kumiem ba­gāts, ku­rus va­ram pama­toti uz­ska­tīt par li­kum­sa­karīgu no­slē­gu­mu ie­priek­šē­jo ga­du lai­kā uzsāk­ta­jiem Ban­kas pri­vati­zāci­jas proce­siem. Ir no­ti­kusi val­stij pied­erošās ak­ciju da­ļas iz­so­le par nau­du, ku­ras rezul­tātā Krā­jbankas pri­vāto ak­cion­āru loks ir paplaši­nā­jies, 99% ban­kas ak­ciju nonā­kot pri­vāto ak­cion­āru un ban­kas dar­binieku īpa­šu­mā.
Kā īpa­šu no­ti­kumu Ban­kas dzī­vē pār­skata ga­dā var ak­cen­tēt to, ka Krā­jbanka kļu­va par pir­mo Lat­vijas ko­mer­cbanku, kas iegu­vusi ISO 9001:2000 kvali­tātes vad­ī­bas sis­tē­mas ser­ti­fi­kātu. ISO ser­ti­fi­kāts ap­liecina, ka ban­kai ir no­zī­mī­ga vi­su iek­šē­jo iden­tificē­jamo pro­ce­su kvali­tāte, lai pa­nāk­tu ar­vien lie­lāku klien­tu ap­mieri­nātību ar Ban­kas pro­duk­tiem un ser­vi­siem, par pa­ma­tu ņe­mot klien­tu vie­dokli un klien­tu vēl­mes.
A/S Lat­vijas Krā­jbanka ir uni­ver­sālā tīk­la ko­mer­cbanka, ku­ra sniedz kvali­ta­tī­vus, uz mod­er­nām tehnoloģi­jām bal­stī­tus pakal­po­ju­mus uzņē­mumiem un pri­vāt­per­sonām Lat­vijā un NVS val­stu tir­gos par ce­nām, kas adek­vātas klien­tiem pievi­e­no­ta­jai vērtī­bai un ris­kam.
Ga­da no­ga­lē Ban­ka uz­sā­ka struk­tū­ras op­ti­mi­zā­ci­ju ar no­lū­ku sa­sniegt di­vus mēr­ķus - pirm­kārt, uzskaites fun­kci­ju cen­tra­li­zā­ci­ju, otr­kārt, lē­mu­mu pie­ņem­ša­nas tie­sī­bu de­cen­tra­li­zā­ci­ju. Šo pār­mai­ņu ne­at­lie­ka­mī­bu dik­tē­ja gan vis­pā­rē­jā si­tu­āci­ja ban­ku sek­to­rā, gan ne­pie­cie­ša­mī­ba ar pre­cī­zi struk­tu­rē­tiem cil­vē­ku re­sur­siem pa­veikt ie­spē­ja­mi lie­lā­ku dar­bu ap­jo­mu un pa­nākt vie­no­tu kva­li­tā­ti visiem pro­ce­siem Ban­kas tīk­lā. Ņe­mot vē­rā Krāj­ban­kas Stra­tē­ģi­jā dek­la­rē­tās per­so­nā­la po­li­ti­kas pa­mat­vēr­tī­bas - pro­fe­si­ona­li­tā­ti, lo­ja­li­tā­ti un kre­ati­vi­tā­ti, re­or­ga­ni­zā­ci­jas re­zul­tāts ir vērsts uz to, lai Krāj­ban­kas per­so­nā­lam tik­tu de­le­ģē­tas pla­šā­kas ie­spē­jas ap­lie­ci­nāt sa­vu pro­fe­si­onā­lo po­ten­ci­ālu. Pār­ska­ta ga­dā struk­tū­ras re­for­ma skāra Cen­trā­lās ad­mi­nis­trā­ci­jas pār­val­des un Rī­gas fi­li­āles. 2004.ga­dā to pa­re­dzēts tur­pi­nāt vi­sās Krāj­ban­kas struk­tūr­vie­nī­bās Lat­vi­jas mē­ro­gā.
A/S Lat­vi­jas Krāj­ban­ka ir uni­ver­sā­lā tīk­la ko­merc­ban­ka, ku­ra sniedz kva­li­ta­tī­vus, uz modernām teh­no­lo­ģi­jām bal­stī­tus pa­kal­po­ju­mus uz­ņē­mu­miem un pri­vāt­per­so­nām Lat­vi­jā un NVS val­stu tir­gos par ce­nām, kas adek­vā­tas klien­tiem pie­vie­no­ta­jai vēr­tī­bai un ris­kam.
Lat­vi­jas Krāj­ban­ka ir lī­de­re ban­ku pa­kal­po­ju­mu snieg­ša­nā pri­vāt­per­so­nām Lat­vi­jā. Ban­kai ir viens no pla­šā­ka­jiem fi­li­āļu un klien­tu ap­kal­po­ša­nas cen­tru tīk­liem val­stī, kas ļauj ēr­ti un ātr­i ap­kal­pot klien­tus vi­sās Lat­vi­jas pil­sē­tās un no­va­dos. Krāj­ban­kā tiek ap­kal­po­ti vai­rāk ne­kā 91% vi­su pri­va­ti­zā­ci­jas ser­ti­fi­kā­tu kon­tu Lat­vi­jā. Ban­ka ir ak­ti­vi­zē­ju­si pri­vāt­per­so­nu un kor­po­ra­tī­vo klien­tu kre­di­tē­ša­nu. Krāj­ban­kas dar­bī­ba ir vēr­sta arī uz kor­po­ra­tī­vo klien­tu pie­sais­tī­ša­nu, pie­dā­vā­jot vi­ņiem šo­die­nas un nā­kot­nes pra­sī­bām at­bil­sto­šus ban­kas pa­kal­po­ju­mus.
Jaun­āko teh­no­lo­ģi­ju ie­vie­ša­na al­laž ir bi­ju­si Krāj­ban­kas uz­ma­nī­bas cen­trā. Jau 2001.ga­da ok­tob­rī vei­ca pir­mo da­rī­ju­mu ar vied­kar­ti Krāj­ban­kas POS ter­mi­nā­lā, kā vie­na no pir­ma­jām ko­merc­ban­kām uz­sā­kām iz­sniegt vied­kar­tes. Va­ram le­po­ties arī ar Austrum­ei­ro­pā pir­mo ru­nā­jo­šo ban­kas au­to­mā­tu uz­stā­dī­ša­nu un ci­tām ban­kas ak­ti­vi­tā­tēm, kas pa­tī­ka­mi at­šķir Krāj­ban­ku pā­rē­jo ko­merc­ban­ku vi­dū. Ta­ču Krāj­ban­kas mār­ke­tin­ga po­li­ti­ka ne­kad nav bi­ju­si uz­mā­cī­ga, tai pat lai­kā – vien­mēr at­rak­tī­va ko­mu­ni­kā­ci­jā ar sa­bied­rī­bu.
Ban­kas pār­ska­ta ga­dā ir tur­pi­nā­ju­si at­tīs­tīt arī elek­tro­nis­ko no­rē­ķi­nu sis­tē­mas (ENS), pa­lie­li­not klien­tu ēr­tī­bas un pa­pla­ši­not sa­vu pro­duk­tu klās­tu. No 2003.ga­da jū­li­ja Krāj­ban­kas klien­tiem, ku­ri iz­man­to Elek­tro­nis­ko no­rē­ķi­nu sis­tē­mas – Tele­fon­ban­ku, On­li­ne ban­ku un Bi­ro­ja ban­ku ir ie­spē­jas veikt no­gul­dī­ju­mus elek­tro­nis­ki.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties