Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:464017
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

1. Tirgus situācijas analīze (analīzei tiek izmantots kāds modelis)
• mārketinga iekšējās un ārējas vides analīze
• pieprasījuma un tirgus situācijas analīze
• patērētāju analīze
• konkurentu analīze
Mārketinga vides analīzei izmantojamās metodikas:
• STEP/PEST- pamatojas uz sociālo, tehnoloģisko, ekonomisko un politisko faktoru analīzi
• ETOM- eksperta izvēlētu noteiktu faktoru analīze (piem., ekonomiskie, sociālie, kultūras, demogrāfiskie, ģeogrāfiskie, politiskie, tehnoloģiskie, konkurenti)
• QUEST- ātra dažādu faktoru skanēšanas tehnika un svarīgāko faktoru atlase, bet ne vairāk kā pieci (iepriekšējās metodikas neparāda dažādu faktoru un notikumu mijiedarbību)
• SWOT/SVID- uzņēmuma stipro un vājo pušu noteikšana, un tirgus iespēju un draudu noteikšana.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1121556
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties