Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:408418
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Stratēģijas jēdziens    2
  Stratēģiskās vadības priekšrocības, ieguvumi    2
  Stratēģiskās vadīšanas process    3
  Stratēģiskās vadības līmeņi    5
  Konkurētspējīgā priekšrocība (iekšējās vides analīze)    5
  Stratēģiskās vadīšanas process    8
  Stratēģiskās vadīšanas līmeņi    9
  Konkurētspējīgās priekšrocības pamats    9
  Uzņēmuma darbības portfeļa plānošana    10
  Bostonas matrica    11
  Industrijas dzīves cikla matrica    14
  Makkinseja matrica    16
  Uzņēmuma stratēģiju formulēšana    19
1.  Biznesa līmeņa stratēģijas    21
  Biznesa modelis un stratēģiskā pozicionēšana    22
1.1.  Zemāko izmaksu stratēģija    24
1.2.  Diferencēšanas stratēģija    26
1.3.  Fokusēšanas stratēģija    31
  Kombinēta zemāko izmaksu un diferencēšanas stratēģija    33
  Neveiksmīga stratēģija (stuck in the middle)    33
  Stratēģiju pulkstenis    35
  Stratēģijas, kuras balstītas uz cenu    36
  Pievienotās vērtības jeb diferencēšanas stratēģija    36
  Hibrīda stratēģija    37
  Fokusēta diferencēšanās    38
  Kļūdu stratēģijas    38
  Vispārējo stratēģiju lietošana    38
2.  Funkcionālā līmeņa stratēģijas    39
Darba fragmentsAizvērt

STRATĒĢIJAS JĒDZIENS
Stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide.Tā nosaka, kā organizācijas rada konkuretspējīgu priekšrocību un nodrošina tās ilgtspēju.
Stratēģija ir loģisku, integrējošu un sabalansētu lēmumu sistēma. Definējot stratēģiju kā uzņēmuma lēmumu sistēmu, var uzskatīt, ka tā izriet no uzņēmuma darbības veida. To var noteikt, analizējot lēmuma pieņemšanu organizācijā un laika gaitā sasniegtos rezultātus.
Stratēģija nosaka un parāda organizācijas stratēģisko mērķi, ņemot vērā tās ilgtermiņa uzdevumus, darbības programmas un resursu izmantošanu. Stratēģija nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, kā arī šo mērķu sasniegšanai nepieciešamo resursu sadali.
Stratēģija nodrošina konkurētspējīgu priekšrocību katrā organizācijas darbības nozarē, ņemot vērā iespējas un draudus ārējā vidē un organizācijas stiprās un vājās puses iekšējā vidē. Galvenais šeit ir noturīgas konkurētspējīgas priekšrocības radīšana. Lai realizētu iespējas ārējā vidē, organizācijai ir jāizmanto savas stiprās puses.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties