Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:320207
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Gan vietējās firmas, gan starptautiskās firmas reklāmu galvenokārt lieto, lai:
- stimulētu potenciālo pircēju interesi par viņu piedāvātajiem produktiem;
- firmu reklamētie produkti paliktu cilvēku apziņā;
- ik pa laikam atgādinātu par to, ko patērētājs iegūs (labumi), nopērkot viņu piedāvāto produktu;
- sagatavot vidi pozitīviem pirkumiem.
Būtībā starptautiskā reklāma ir jāvada tāpat kā vietējā reklāma, jo reklāmdarbības vadīšanas gaitā jāpieņem šādi lēmumi:
• jānosaka reklāmas mērķi,
• jāpamato reklāmas izmaksas,
• jāizvēlas reklamēšanas veids,
• jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu,
• jānovērtē reklāmas efektivitāte.
Attīstot starptautisku reklāmas kampaņu, mārketinga speciālistiem jānolemj, kuras kampaņas daļas var standartizēt starp valstīm un kuras ir jāpielāgo vietējam tirgum. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1126182
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties