Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:206113
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums veic primāro pētījumu vācot oriģinālos datus. Sekundārais pētījums tiek veikts izmantojot jau iepriekš prezentētos datus, kurus ir ievākusi kāda cita organizācija. Sekundārie pētījumi izmaksā daudz mazāk par primārajiem pētījumiem, taču tie reti ir tieši tādā formā kāda ir nepieciešama pētījuma pasūtītājam.
Ir daudz un dažādu mārketinga pētījumu formas, kuras var klasificēt kā vai nu problēmas noteikšanas pētījums vai problēmas risinājuma pētījums:1
Cenas elastības pārbaude (Price elasticity testing) - lai noteiktu cik jūtīgi ir pircēji attiecībā pret cenas izmaiņām
Interneta stratēģiskā izlūkošana (Internet strategic intelligence) - klientu viedokļu meklēšana internetā - čatos, forumos, web lapās, blogos un citās vietās, kur cilvēki var brīvi izteikties par savu pieredzi ar produktiem kļūstot par "viedokļa veidotājiem"…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties