Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:552849
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēki pieņemot dažādus lēmumus un spriedumus pārsvarā balstās uz savu viedokli un vērtībām, savu attieksmi pret konkrēto situāciju. Katram cilvēkam ir savs noteikts skats uz dzīvi, lietam, notikumiem, politisko dzīvi.
„Sabiedriskā doma ir indivīdu attieksmju vai ticību kopums, ko veido iedzīvotāji, sabiedrība. Sabiedrisko viedokli, domu var ietekmēt reklāmu bizness un politiskie mediji. Masu mediji pielieto ļoti daudzus un dažādus reklāmas veidus, lai viņu sniegtā informācija nokļūtu pie auditorijas un mainītu tās viedokli vai domāšanu par kādu konkrētu tēmu vai problēmu. Nepārtraukti izmantots paņēmiens ir propaganda.”1
Lai tiktu noskaidrots sabiedriskā doma dažādos jautājumos, tas parasti tiek pētīts ar dažādu aptauju un anketu palīdzību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties