Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:593263
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ar S-O-R modeļa palīdzību var noskaidrot reklāmas vēstījuma ietekmi uz cilvēka uztveri, atmiņu, motivāciju un priekšstatiem:
S – Stimuls, ko sniedz reklāma;
O – Reaģenti, kas autsaucas uz reklāmu (uztvere, atmiņa, motivācija un priekšstati);
R – patērētājs;
Indivīds pats, vēloties veikt noteiktu darbību, apkopo informāciju, lai izšķirtos par atbilstošu rīcību, nevis reklāma, pateicoties stimulējošai informācijai iedarbojas uz indivīdu.
S-O-R modelis vēsta, ka cilvēks ir pasīvs un tā rīcību nosaka ārējie kairinātāji(arī reklāmas vēstījums).
Normālos apstākļos katrs patērētājs pareizu lēmumu pieņem pēc šādas shēmas:
Patērētājs iepazīst problēmu, ko var atrisināt iegādājoties produktu;
Patērētājs izvirza konkrētus mērķus un prasības, kuras produktam būtu jāapmierina;
Tiek stimulēta informācija, lai konstatētu, kuri produkti vispār ir aktuāli un kādas ir to īpašības.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1121785
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties