Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:574629
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Apskatītā problēma: reklāma, kuras sava manipulācijas rakstura dēļ producē indivīda vēlmes. Tā izraisa frustrāciju, kuras avots reklāmas radītās, bet neapmierinātās vēlmes. Reklāma stimulē un atraisa neapzinātas, spontānas iegribas, pārvēršot tās par vajadzībām. Tāpat simulējot reklāmas radīto realitāti tā manipulē ar cilvēku prātiem, pakļauj tos. Kā darba teorētiskā bāze ir izmantotas Ž. Bodrijāra, Z. Deleza un F. Gvatari idejas .

Atslēgas vārdi:
Vēlmju ražošana, frustrācija, reklāma, simulakrs, lietas.

Kultūras uzskatu un nostāju sistēma šobrīd pārdzīvo radikālu pārorientāciju no kontrolējamām, pastāvīgām, paredzamām rīcībām un objektiem uz gaistošām iedomu konstrukcijām – fantasmu, sapņainu tēlu, vēlmju kopums, to, kas vārdos nav izsakāms1.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1196073
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties