Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:361629
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pozīcija trigū ir stabils produkta īpašību, labumu un uzņēmuma tēls pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu piedāvājumu.
Produkta pozīciju nostiprināšana-tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par produkta neatšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.
Pastāv vismaz 5 pozīcija,kas jānostiprina ar mārketinga pāsakumiem:
1.produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcija;
2.pircēju īpašo vajadzību apmierināšanas, īpašu patēriņa problēmu risināšanas pozīcijas;
3.pozīcija attiecībā uz patērētāju kategorijām;
4.pozīcija pret konkurentiem;
5.produkta klases pozīcija.
Stratēģija produkta pozīcijas nostiprināšanai tirgū.
Produkta tirgus pozīcijas nostiprināšanas stratēģija iekļauj:
produkta iespējamo konkurētspējīgo priekšrocību noteikšanu;
produkta konkurētspējīgo priekšrocību īstenošanu.
Konkurētspējīgās priekšrocības tirgū var būt saistītas ar mārketinga darbību dažādību:
produkta diferencēšana (dažādas īpašības, īpatnības, dizains, sortiments u.c.).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1125256
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties