Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:328766
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pircējs ir nopircis nekvalitatīvu televizoru no pārdevēja (firmas) un tas ir sabojājies, bet pārdevējs (firma) atsakās to labot. Kā rīkoties?

Šādas situācijas nesastopas bieži, jo vienmēr pārdevējs (firma) iet uz kaut kādu kompromisu, lai tiktu apmierinātas abas puses.

Bet, ja tomēr šāda situācija rodas, ir jāizanalizē – Pārdevējam (firmai) ir pamats atteikt labot preci, ja:

1)tas ir nepiemēroti ekspluatēts, pamatojoties uz garantijas talona punktiem (lietošanas)
2)defekti ir izraisīti ar nolūku, kurus var konstatēt profesionāls mehāniķis no firmas personāla
3)nav saglabājies garantijas talons vai čeks, kas var apstiprināt preci, ka tā ir nopirkta tieši šajā veikalā
4)Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties