Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Nesēdi kā suns uz siena kaudzes!

Uzrakstīji darbu, tad...

pievieno darbu Atlants.lv Pievieno darbu un sāc pelnīt!

Nopelnīsi naudu un citiem palīdzēsi!

6 mēnešu abonements - 100% atlaide!

Parastā cena: 7,79 €

Saņemt BEZMAKSAS
..
Noieta stimulēšana
Faila izmērs:
12 KB
Identifikators:

524503

Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Konkursi, totalizatori, loterijas un spēles ir pasākumi, kuri dod iespēju pircējam vinnēt kādu balvu. Konkursi un totalizatori noieta stimulēšanas pasākumos iesaista pašus patērētājus, panākot viņu dalību šajos pasākumos, kuros tiek pārbaudīta patērētāju veiksme vai prasmes. Šiem veicināšanas līdzekļiem ir daudz priekšrocību, ieskaitot to spēju panākt augstu patērētāju iesaistīšanās pakāpi ražotāja reklāmas un merčendaizinga procesā. Papildus tam, konkursi un totalizatori var palīdzēt gūt atbalstu no tālākpārdevējiem un bieži vien piešķirt papildus interesi produkta vai reklāmas tēmai.9
Citi noieta stimulēšanas veidi, kas orientēti uz pircējiem, ir sekojoši. Izmaksu kompensēšana ir naudas atdošana pēc pirkuma, lai daļēji kompensētu pirkuma izmaksas. Lai kompensāciju saņemtu, pircējam jānosūta preces ražotājam pirkuma čeks un tas nosūtīs pircējam atpakaļ atrunātu naudas summu. Ja šo metodi izmanto vairākas konkurējošās kompānijas vienlaicīgi, tad paņēmiena efektivitāte netiek sasniegta. Sainis ar precēm par izdevīgām cenām ir ietaupījuma piedāvājums pircējam, salīdzinot ar preces parasto cenu. Šis paņēmiens ir efektīvs, lai stimulētu preču pārdošanu īsā laikā. Īpaša reklāma ir dažādu preču izmantošana produkta markas propagandai (zīmuļi, kalendāri, krūzītes u.c.). Atalgojums pastāvīgajiem klientiem ir stimulēšanas paņēmienu kopums ar nolūku piesaistīt klientu konkrētam produkta zīmolam, uzņēmumam, darbiniekiem (piemēram, Narvesen sertifikāti, kuros jāielīmē uzlīmes, lai pēc tam varētu saņemt kādu preci ar atlaidi). Preču propaganda tirdzniecībā ir preču demonstrēšana un ekspozīcija tieši preču pārdošanas vietās.10

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Noieta stimulēšana”.

Saite uz darbu:
http://www.atlants.lv/w/524503

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter
Google

Neesi reģistrējies?