Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:440025
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kā reklāmā var izmantot mūziku? Kādas ir mūzikas funkcijas un kā tā iedarbojas uz patērētāju? Savu skatījumu piedāvā Dāvids Hurons savā darbā „Mūzika reklāmā” (1089).
Saprotams, ka drukātos medijus nevar izmantot mūzikas atskaņošanai, tāpēc vienīgie mediji, kur var atskaņot mūziku, ir elektroniskie transformācijas kanāli - Radio, Televīzija un Internets. Ikdienā mūzika tiek izmantota kino projektos, koncertu hallēs, diskotēkās un teātros. Taču mūsdienās tā ir neatņemama sastāvdaļa mediju tirgus biznesā reklāmas vajadzībām. Kā apgalvo D.Hurons, izklaide nav produkts, bet vienkāršs līdzeklis tirgum. Patiesais produkts mediju pārraidēs ir publika un īstie pircēji jebšu patērētāji – reklamētāji.
Kāds ir pārraižu reklāmas efekts? Globālā mērogā atbilde skan šādi: komerciālā radio un televīzijas pārraižu dzīvotspējas turpināšana ir vārdos neizteikts testaments reklāmas novešanas veiksmei.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties