Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:266851
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā it neatņemama sastāvdaļa, ja vēlas iegūt tādas priekšrocības kā precīzāk novērtēt uzņēmuma darbību; izstrādāt mārketinga plānu, politiku, ar kuru palīdzību tiktu pieņemti daudz efektīvāki lēmumi; novērtēt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem, kas vispirms prasa konkurentu izpēti, kā arī prognozēt ārējās vides izmaiņas; samazināt riska pakāpi; izstrādāt efektīvu reklāmu, piesaistīt pircēju piesaistīšanu, iespaidojot viņu attieksmi. A/s Hansabanka izmanto gan primāros, gan sekundāros datus. Sekundārie dati, kas ir „otrreizējā” informācija, dažādi katalogi, izstādes, statistikas dati par citu banku darbību, par patērētāju ieradumiem, par ekonomisko, sociālo stāvokli Latvijā, dažādus komercizdevumus, kurus plaši izmanto bankas darbinieki, kā arī internets, ar kura palīdzību bankas darbinieki atvieglo savu ikdienas darbu, jo ir izveidots intranets. Primārie dati ir informācija, kas ir būtiski nepieciešami mārketinga pētījumu vajadzībām, šie dati tiek iegūti ar novērošanas metodi, dažādām aptaujām un eksperimentiem. Bankas darbinieki, ieviešot jaunu pakalpojumu, vēro pircēju attieksmi pret to, kā arī eksperimenti tiek veidoti, lai saprastu, cik ātru un efektīvi gan darbinieki, gan klienti spēj adaptēties inovitātēm. Būtisks informācijas avots ir arī patērētāju datu bāze, kas sniedz pietiekami daudz statistikas informācijas, kas nepieciešamas nosakot mērķa tirgu. Uzņēmuma efektivitāti sekmē arī intelektuālā informācija, tāpēc arī Hansabanka ir izveidojusi mācību centru, lai sagatavotu jaunos darbiniekus un pilnveidotu jau esošo darbinieku zināšanas.
2.
Bankas produktu pircēju rīcības faktori:
• ekonomiskie faktori, kas ietekmē visus pārējos cilvēka rīcības faktorus, jo to nosaka pircēja pirktspēja, ienākumu līmenis, kas arī nosaka nepieciešamību pēc bankas produktiem. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1135741
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties