Pētījums mācību stilu noteikšanai tika veikts grupā starp desmit cilvēkiem vecumā no 20 līdz 25 gadiem. Pētījumā piedalījās piecu sieviešu un piecu vīriešu dzimuma pārstāvji. Aptaujāto izglītība bija nepabeigtā augstākā vai augstākā. Lielākā to daļa turpināja mācības. Respondenti novērtēja noteiktas īpašības no 1 līdz 4 baļļu skalā atkarībā no tā, cik tā vai cita īpašība ir raksturīga šim respondentam. Pētījuma mērķis ir noteikt, kurš mācīšanas stils grupas ietvaros ir dominējošais un to analizēt sīkāk.
Aptaujāto personu grupas ietvaros dominējošais stils bija pielāgojošais mācīšanas stils, proti, analizējot piecu aptaujāto atbildes, trīs sievietēm un diviem vīriešiem bija raksturīgs tieši šis stils. Pielāgojošā mācīšanas stila pārstāvjiem spēcīgākā puse ir ideja, pieredze un eksperiments. Stila pārstāvji prot eksperimentēšanu lietot jaunas pieredzes iegūšanai, problēmu risināšanai izmanto kļūdu un meklējumu metodi, mīl riskēt. Viņi ir labi organizatori. Šī stila pārstāvjiem labi veicas tirdzniecības jomā un biznesā. Rīkojas saskaņā ar savu intuīciju, nevis zināšanu vadīti. Bieži pieļauj kļūdas, jo labāk sākumā izdarīs, nevis vispirms pārbaudīs pašu teoriju. Paši mācās no savām kļūdām, bet ja neveicas – vaino sevi, kļūst nelaimīgi. Stila pārstāvjiem mācību procesā patīk diskusijas mazās grupās, projekti, citu dalībnieku atsaucība, uzdevumi, kas veicami pēc nodarbībām, risināt praktiskas problēmas, prasmes vingrinājumi.…