Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:532615
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Bloks
1. Vadības mūsdienu principi. Firmas vadības mērķi un struktūra. Vadības struktūru svarīgākie veidi.
Mūsdienu vadības principi. Firmas vadības mērķi. Firmas vadības objekti un subjekti. Firmas vadības sistēma.
Objekts – organizācija – cilvēku grupa, kuru darbība apzināti tiek koordinēta mērķu sasniegšanai.
Subjekts – menedžeris – efektīvs, profesionāls vadītājs, kam ir noteikts domāšanas tips, kurš ieņem oficiālu amatu organizācijā, līderis, kam pieder vara viņam piešķirtu pilnvaru ietvaros mērķu sasniegšanai.
Vadības mērķi
Galvenais mērķis – peļņas iegūšana no ieguldītā kapitāla.
Mērķu klasifikācija var tikt veikta pēc:
- aptveramās sfēras (kopējie, privātie mērķi);
- nozīmes (galvenā, starpposma, otršķirīga);
- mainīgo skaita (vien- un daudzalternatrīvu);
- mērķa priekšmeta (paredzēts kopējam vai privātam rezultātam).
Tipiski rezultatīvi – saimnieciskie mērķi:
- tiekšanās pēc peļņas;
- tiekšanās pēc mantiska stāvokļa (piem, novest firmu līdz stāvoklim, kad to var izdevīgi pārdot);
- tiekšanās uz apgrozījuma palielināšanu;
- tiekšanās uz izdevumu samazinājumu.
Formulējot mērķus, ir skaidri jānosaka:
- mērķa saturs;
- tā izmērs (maks., min., līmen.);
- laika parametri;
- telpas raksturojumi;
-personālā piesaiste;
- rangs mērķu hierarhijā.
Vadības sistēma
Organizacionālās struktūras elements, kurā ietilpst ražošanas vadības (produkcijas izlaides un noieta, mārketinga, uzskaites, pārskatu, finansēšanas, ekon.analīzes un kontroles, ekonomisko lēmumu sagatavošanas un pieņemšanas plānošana) un organizacionālās vadības (organizacionālās sistēmas atbilstības nodrošināšana ražošanas raksturam un tehnoloģijai, pamatdarbības mērķiem, personāla vadībai, tā atlasīšana un apmācība) apakšsistēmas.

3. Mārketinga mūsdienu koncepcija: pieredze un pielietošanas problēmas.
Mūsdienu mārketinga koncepcija: pieredze un izmantošanas problēmas
Mārketinga darbība ar mērķi sasniegt vēlamos noieta līmeņus dažādos tirgos ir jāveic izvēlētās koncepcijas ietvaros. Tāda koncepcija tiek būvēta, nosakot asortimenta un preču kvalitātes reālos pircēj-novērtējumus un atzīstot nepieciešamību pielāgot ražošanu šīm prasībām un novērtējumiem.
Tirgus attīstības vēsturē ir zināmi sekojoši mārketinga koncepcijas izveides un evolūcijas etapi: ražošanas pilnveidošana; preces pilnveidošana; komercpiepūļu intensifikācija; mārketings. Kopējā attīstības tendence – akcenta pārnešana no preces ražošanas uz patēriņu , un aizvien lielāka orientēšanās uz patērētāja problēmām.
Mārketinga koncepcija – vēsturiskā ziņā samērā jauna pieeja uzņēmējdarbības organizēšanai. Tā apgalvo, ka uzņēmuma, firmas mērķu sasniegšanas garantija ir mērķtirgu nepieciešamību un vajadzību noteikšana un vēlamās apmierinātības nodrošināšana ar efektīvākiem un produktīvākiem nekā konkurentiem paņēmieniem. Mārketinga koncepcija attēlo firmas pieturēšanos patērētāja suverenitātei.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −-1,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1126846
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties