Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:251702
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā notiek bērna un pedagoga mijiedarbība?
• Skolotājs no “zināšanu avota” kļūst par kaut ko līdzīgu trenerim vai repetitoram. Skolotājam ir jābūt nevis augstākstāvošam gudrajam, bet līdzās esošiem padomdevējiem, kas darbojas līdzi grupām.
• Skolotāji audzēkņus uztver par aktīviem, nevis pasīviem mācību procesa dalībniekiem, skolotāji mācības cenšas virzīt domāšanas aktivizēšanu, nevis galvu piepildīšanu ar zināšanām.
• Tieši tas pats tiek gaidīts no skolēniem, nevis sausa faktu iemācīšanās, bet kopēju uzskatu paušana, kas balstās uz faktiem, bet var ne vienmēr sakrist ar citu viedokli.
• Skolotāja mērķis ir radīt apstākļus skolēna darbībai.
• Skolotājs cenšas atrast veidus kā mācības padarīt piemērotas katram skolēnam, diferencētas atbilstoši viņu mācīšanās īpatnībām.
• Skolotājam jādomā nevis “Ko es darīšu stundā?”, bet “Ko skolēni darīs stundā?”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties