Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:793996
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Dažas klasiskās un jaunās mediju teorijas ir fokusējušās nevis uz to, ko mediju ziņojumi dara ar auditoriju, bet gan uz to, ko mediju lietotāji, izmantotāji dara ar medijiem. Izmantošanas un apmierinājuma teorija uzsver, ka indivīdi ieņem aktīvu lomu komunikācijas procesā un, izmantojot noteiktus medijus, ir uz mērķa orientēti. Mediju izmantošana ir tīša, nevis nejauša. Cilvēki izvēlas ļoti atšķirīgus medijus, kas ir lielā mērā atkarīgs no viņu interesēm, vērtībām, sociālajām lomām u.c..
Izmantošanas un apmierinājuma pieejas pamatā ir ideja, ka dažādi cilvēki vienu un to pašu masu komunikācijas ziņojumu var izmantot ļoti dažādiem nolūkiem, kurus nosaka viņu vajadzības. Divi zviedru pētnieki izdalīja trīs lietojuma un apmierinājuma modeļa elementus:
1. auditorija ir aktīva, uz mērķi orientēta.
2. masu komunikācijas procesā saistot vajadzību apmierinājumu un mediju izlasi lielāka iniciatīva ir auditorijas locekļa rokās.
3. mediji konkurē ar citiem vajadzību apmierināšanas avotiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties