Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:797305
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.

Kāpēc izvēlēts šis bērns.
Vispārējie iespaidi, jautājumi sākotnējā brīdī par bērnu.

Nebiju noskaņota apelēt pie optimisma kā pie morālās pašapmierinātības formas.

Pedagoģiskais optimisms pamatojas uz zināšanām, kā atrisināt pretrunas bērna

personības attīstībā, tas pamatojas uz pārliecību, ka pat bērnā, kas atstāts novārtā, ir

daudz pozitīvā. Varētu domāt, ka tā ir labi zināma, daudzkārt pārbaudīta patiesība.

Taču to ievērot nav ne viegli, ne vienkārši.

Ne vienreiz vien esmu pārliecinājusies, ka vairums grūti audzināmos, pamestos

bērnus gali galā kļūst par labiem cilvēkiem, lieliskiem darbiniekiem un gādīgiem

ģimenes locekļiem.

Kādas tad pozitīvās īpašības izveidojas šiem bērniem? Viņi izceļas ar milzīgu enerģiju

un es teiktu, ar mīlestību pret dzīvi. Grūti audzināmais, pamestais bērns, lai kā viņu

rātu un strostētu, (bet tieši to mēs bieži darām), saglabā sevī to apbrīnojamo spēku,

kurš tā vien skubina viņu izdarīt aizvien jaunas un jaunas nerātnības.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1143315
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties