Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:942974
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šajā esejā centīšos pierādīšu tā saukto „Ziemassvētku ekonomikas” fenomenu. Un Ziemassvētku tendenci kļūt par „preces svētkiem”.
Viens no pozitīvajiem argumentiem – tieši mums – patērētājiem – ārpustirgus faktors - ir balstīts uz vizuālo un estētisko svētku attēlojumu, un svētku sajūtas radīšanu tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās. Protams, tas ir patīkami, tomēr šīs tendences attīstības iemesls slēpjas cilvēka psiholoģijā. Lielākai daļai no mums Ziemassvētki saistās ar ģimenes svētkiem, mājīgu noskaņu un draudzīgu atmosfēru. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties