Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:554631
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Izmantojot lekcijās minēto kodu klasifikāciju, iepriekšminētajā reklāmas klipā saskatīju sekojošos: sociālos kodus, kas bija redzami valodas, ķermeņa, uzvedības izpausmēs; interpretācijas kodus, kas savukārt izpaudās gan kā varoņu savstarpējās uztveres kodi, gan kā ideoloģiskie kodi (popularizējot nostāju pret dzērumu braukšanā). Iespējams dekodēt arī pragmatiskos kodus, respektīvi, tiek atainota pavisam ikdienišķa situācija- draugi (iespējams, attēlotā šofera pasažieri) lieto alkoholu, šoferis izjūt spiedienu, kam galu galā pakļaujas. Tāpat šie kodi ietver grupu pieredzi, līdz ar to sevišķi spēcīgi pievēršot to cilvēku grupu uzmanību, kas šādu situāciju ir pieredzējuši reālajā dzīvē. Reklāmas klipa beigās vērojami sintaktiskie kodi, gan teksta, gan simbolu veidā- tie ir loģiski, viegli saprotami ikvienam un sniedz skatītājam kopsavilkumu jeb galveno reklāmas klipa domu- nebraukt dzērumā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1115602
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties