Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:765638
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tas, kāpēc preces tiek pārdotas ar atlaidi ir dažādi faktori, sākot no uzņēmuma iekšējiem faktoriem kā uzņēmuma mārketinga plāna sastāvdaļa vai vienkārši reklāma līdz ārējiem faktoriem kā konkurētspējas faktoram.

Preču realizācijas stimulēšana ir īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana. Tai raksturīga:
dažādība – kuponi, atlaides, izpārdošanas, izspēles, loterijas u. c.;
īslaicīgums – kuponi derīgi īsā laikā, loterija notiek tikai vienā dienā u. tml.

Ja prece netiek pārdota gada laikā, tā vairs nav apgrozāmais līdzeklis, tekošajā gadā, un nenes uzņēmumam iecerētos ienākumus, kā arī nav pārliecības, ka šī prece būs pieprasīta nākošajā sezonā vai gadā, jo gan tehnoloģijas, gan mode nestāv uz vietas un viss tiek aizvietots ar jaunākiem modeļiem, tādējādi vecās preces ir jānoraksta zaudējumos, ko nevēlētos neviens uzņēmums. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties