Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana-
Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana
Diplomdarbs72 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 7 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 9 |
1.1. | SIA „X” darbības apraksts | 9 |
1.2. | Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze | 12 |
1.3. | Finanšu rādītāju analīze | 18 |
1.4. | Uzņēmuma konkurentu analīze | 23 |
1.5. | Konkurētspējas salīdzinājums | 26 |
1.6. | SVID analīze | 28 |
2. | APRĒĶINU DAĻA | 31 |
2.1. | Papildus darbinieku pieņemšana darbā un darba apstākļu uzlabošana | 31 |
2.2. | Mārketinga pasākumu pilnveidošana | 37 |
2.2.1. | Reklāmas izvietojumi žurnālos | 42 |
2.2.2. | Komunikācija e-vidē | 46 |
2.2.3. | Pārdošanas veicināšana | 50 |
2.2.4. | Sabiedriskās attiecības, publicitāte, sponsorēšana | 53 |
2.2.5. | Tiešais mārketings | 54 |
2.2.6. | Personiskā pārdošana | 55 |
2.3. | Interneta vietņu pilnveidošana | 57 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 61 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 71 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 74 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veicot uzņēmuma SIA „X” darbības analīzi, autorei ir radušies šādi secinājumi:
• uzņēmums SIA „X” pārstāv plaši pazīstams zīmolus pasaulē, kas īpaši izceļas ar savu lielisko kvalitāti;
• SIA „X” pārstāvētie zīmoli Latvijā nav tik ļoti populāri kā ārvalstīs mazo mārketinga aktivitāšu dēļ, tādēļ būtu nepieciešams tās pilnveidot;
• uzņēmums SIA „X” piedāvā preces kā vairumtirgotājs dažādiem veikaliem arī industriālajiem risinājumiem un preces B2B klientiem;
• uzņēmumā tiek regulāri veidotas sapulces, lai sekotu līdzi darbinieku dienas ritmam, turklāt tiek izmantota aplikācija www.trello.com, lai komunikācija starp darbiniekiem un vadītājiem būtu efektīvāka;
• šis uzņēmums ir atkarīgs no saviem piegādātājiem, ir jāveido pietiekami lieli krājumi ar ejošākajām precēm, ja nu gadījumā kravas no piegādātājiem aizkavējas;
• pārskata gada peļņa uz 2015. gadu ir pieaugusi par 68% salīdzinot ar iepriekšējo 2014.gadu, kas ir ļoti straujš kāpums;
• visi uzņēmuma finanšu rādītāji ir normas robežās, kas ir pozitīvi vērtējams;
• uzņēmumam vajadzētu samazināt savus krājumus, jo tie aizņem vietu noliktavā un ir nelietderīgi daudz;
• uzņēmuma pārstāvēto zīmolu konkurenti ir labi atpazīstami ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē un visiem ir spēcīgas mārketinga aktivitātes, kas šos zīmolus padara labi atpazīstamus;
• uzņēmumam tika veikta SVID analīze, pēc kuras rezultātiem tika secināts, ka nepieciešams pieņemt darbā papildus darbiniekus, kā arī uzlabot darba apstākļus. Nepieciešams pilnveidot mārketinga pasākumus un piestrādāt pie komunikācijas e-vidē, kas šobrīd nav visai aktīva;
Balstoties uz darba autores secinājumiem par uzņēmuma SIA „X” darbību, darba autorei ir izveidojušies šāda veida priekšlikumi darbības pilnveidošanai:
• uzņēmumam SIA „X” vajadzētu vairāk domāt par plašākām mārketinga aktivitātēm, lai patērētājs jau domājot par konkrēto instrumentu iedomātos šos zīmolus;
• jaunajiem produktiem, kas ienāk Latvijas tirgū vajadzētu veidot aktīvākas – plašākas mārketinga aktivitātes un dažādus konkursus, lai klients pamazām iepazīst šos jaunos produktus un veidotos uzticība šim zīmolam.
…
Diplomprojekta tēma ir „Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana”. Darbā tiek apskatīts uzņēmums SIA „LIC Gotus” - vairumtirdzniecības uzņēmums, kas Latvijā izplata dažādus pasaulē pazīstamus „dari pats” zīmolus. Diplomprojekts sastāv no trīs daļām. Analītiskajā daļā tiek raksturota uzņēmuma darbība, veikta saimnieciskās darbības analīze, novērtēti darbības rādītāji laika posmā no 2013.gada līdz 2015.gadam. Analizējot uzņēmuma darbību tika veikta konkurentu analīze, kā arī veikta uzņēmuma SVID analīze. Projekta daļā tika ierosinātas trīs uzņēmuma pilnveidošanas iespējas: • Papildus darbinieku pieņemšana darbā un darba apstākļu uzlabošana; • Marketinga pasākumu pilnveidošana; • Komunikācijas e- vidē uzlabošana. Tehnoloģiskajā daļā ir izstrādātas divu veidu datubāzes. Diplomprojekts izstrādāts latviešu valodā un sastāv no 75 lpp., trīs daļām , kurās ir 22 attēli, 25 tabulas, 9 formulas un 9 pielikumi. Bibliogrāfiskais saraksts sastāv no 23 literatūras avotiem.
- Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma saimnieciski finansiālās darbības rādītāju izvērtēšana un prognozēšana
-
Vairumtirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana
Diplomdarbs72 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma SIA "Ziemeļu Nafta" darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai70
Novērtēts! -
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Diplomdarbs augstskolai66
-
Uzņēmuma finansiālās darbības optimizācija
Diplomdarbs augstskolai45
Novērtēts! -
Gada pārskata sastādīšana un tā analīze vairumtirdzniecības uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai53
-
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts!