Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:571984
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.2.1.  Makrovides faktori    11
1.2.2.  Pieprasījums    17
1.2.3.  Konkurence    19
1.2.4.  Starpnieki    22
1.2.5.  Kontaktauditorijas    23
1.2.6.  Situācijas analīze (SVID)    24
2.  SIA „MSG kurjers” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    27
2.1.  Mārketinga mērķi    27
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    28
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    29
2.3.1.  Mērķa tirgus    29
2.3.2.  Pakalpojumu pozicionēšana    31
2.3.3.  Mārketinga pakalpojumu komplekss    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    33
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģijas    33
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA    35
3.1.  Korporatīvā identitāte    35
3.2.  Personāla stimulēšana    36
3.3.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    36
3.4.  Tiešā mārketinga aktivitātes    37
3.5.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    38
3.6.  Reklāmas plāns    39
3.6.1.  Reklāmas mērķi, veids un objekti    39
3.6.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    40
3.6.3.  Mēdiju stratēģija un taktika; mēdiju plāns    42
3.7.  Mārketinga komunikāciju budžets    47
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    52
  Pielikums    53
Darba fragmentsAizvērt

SIA „MSG kurjers” nodarbojas dažādu sūtījumu pārvadāšanu Rīgā, Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, tomēr uzņēmuma primārā un tiešā darbība ir Rīgas tirgus.
Kā jauna uzņēmuma, kas tirgū atrodas tikai divus gadus, „MSG kurjers” ir iekarojis savu vietu šajā pakalpojumu tirgū neskatoties uz to, ka nelielajā Rīgas tirgū, konkurence šajā nozarē ir sīva. Patreiz uzņēmums aizņem 10% no kopējā tirgus pasta un sūtījumu pārvadāšanas jomā. Šī nozare ir svarīga, jo kurjeru pakalpojumi piedāvā būtiski atvieglot citu uzņēmumu ikdienas darbu un būtiski ieekonomēt citu uzņēmumu laiku.
„MSG kurjers” veiksmīgai darbības turpināšanai ir nepieciešams palielināt pakalpojumu pārdošanas apjomu ieviešot papildus jaunu pakalpojumu un uzlabojot patreizējo pakalpojumu kvalitāti.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sagatavot mārketinga komunikāciju plānu „ MSG kurjers”, kas palīdzētu īstenot uzņēmuma mērķus.
Plāna izstrādei ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
Veikt uzņēmuma iekšējās vides izpēti , lai noskaidrotu uzņēmuma stiprās un vājās puses.
Izpētīt uzņēmuma ārējo vidi, lai noskaidrotu uzņēmuma iespējas un draudus.
Noskaidrot uzņēmuma mērķus, lai noteiktu pielietojamās stratēģijas.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai, izstrādāt mārketinga komunikāciju un reklāmas plānu.
Datu izpētes un informācijas apkopojumu rezultāta izstrādāt pamatotus secinājumus un priekšlikumus.
Temats tiek ierobežots jaunā pakalpojuma izpētei un analīzei.
Darbs tiks veikts izmantojot primārās un sekundārās informācijas izpēti, statistisko un ekonomisko analīzi un mārketinga analītiskās un praktiskās metodes kā arī faktoru noteikšanas un statistisko metodi.
Informācija, kas kvalifikācijas darbā tiek izmantota datu izpētei un analīzei ir sākot no 2002. gada decembrim līdz 2004. gada decembrim. Kopumā tiks apskatīta informācija par diviem uzņēmuma darbības gadiem.
Par kvalifikācijas darba plāna periodu tiek noteikti 3 mēneši no 2005. gada 1. aprīļa līdz 1. jūlijam.
Kvalifikācijas darba sagatavošanā tiek izmantota specializētā zinātniskā literatūra mārketinga un reklāmas nozarē, preses izdevumi, kas apraksta un pēta kopējo tirgus situāciju Latvijā, uzņēmuma iekšējo informāciju, datu izpētes un analīzi un uzņēmuma nepublicētos materiālus. Papildus darba tapšanas periodā tiek izmantoti informācijas avoti: statistiskās informācijas iegūšanai „Lursoft” mājas lapa, uzņēmuma darbību regulējošā „Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas” mājas lapa, kā arī citas www mājas lapām, kas satur informāciju par reklāmu, mārketingu un biznesa attīstību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties