Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:826483
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Mārketinga komunikāciju veidi un to pielietojums uzņēmumā    4
1.1.  Reklāmas būtība, mērķi un veidi    7
1.2.  Produkta realizācijas veicināšanas būtība, mērķi un veidi    13
1.3.  Sabiedriskās saskarsmes būtība, mērķi un veidi    17
1.4.  Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un veidi    21
2.  Uzņēmuma SIA „X” darbības un mārketinga komunikācijas tirgus    24
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums un piedāvātie pakalpojumi    24
2.2.  Uzņēmuma tirgus situācija    30
2.3.  Uzņēmuma pielietoto mārketinga komunikāciju izvietojums    35
3.  Risinājumi mārketinga komunikāciju uzlabošanai uzņēmumā    40
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    45
  Izmantota literatūra un informācijas avoti    46
Darba fragmentsAizvērt

„Pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā mārketinga komunikāciju apgūšana un to praktiskā izmantošana ir kļuvusi vēl aktuālāka ne kā agrāk, jo palielinās konkurence un līdz ar to _ „cīņa” par patērētājiem. Ar laiku patērētājs kļūst gudrāks, izvēlīgāks, prasīgāks, viņš vēlas iegūt plašu patieso informāciju par jau esošajiem tirgū un jaunajiem produktiem. Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet, savukārt, katrā cilvēka darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības”
Pagaidām vietējie uzņēmumi vēl nepietiekami strādā pēc mārketinga principiem un koncepcijām, jo šim nolūkam ir nepieciešams ne tikai zināšanas kā pārdot produktu, bet arī ir jāzina iespējamie ceļi no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga komunikācijas palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv risinot pārdošanas un pirkšanas problēmas tirgū.
Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet savukārt, katrā darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības, un šajā ziņā mārketings nav izņēmums. Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskas saites ar uzņēmumiem un citiem procesa dalībniekiem
Kursa darba tēma ir „Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā SIA „X”. SIA „X” nodarbojas Informāciju un Komunikāciju Tehnoloģiju jomā (turpmāk tekstā - IKT). Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos, jāpalielina pārdošanas apjoms ar jau esošo klientu un jauno klientu starpniecību, aktuāli pielietojot mārketinga elementus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties