Tavs profilsProfils
Tavi darbiDarbi
Pievienot darbus
Atzīmētie
 
  • Neviens darbs nav atzīmēts!
Skatītie
GrozsGrozs
Reģistrēties
Ienākt
Atlants.lv
interneta bibliotēka
Autors:
Vērtējums:
Līmenis: Augstskolas
Publicēts: Literatūras saraksts: 43 vienības
Valoda: Latviešu Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.    
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    7
1.1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens un funkcijas    7
1.2.  Komunikācijas modeļi    9
1.3.  Iekšējās komunikācijas veidi, kanāli    11
1.4.  Vadītāja loma iekšējās komunikācijas veidošanā    16
2.  Uzņēmuma iekšējās komunikācijas loma darbinieku apmierinātības ar darbu paaugstināšanā    23
2.1.  Apmierinātības ar darbu jēdziens    23
2.2.  Iekšējā komunikācija un apmierinātība ar darbu    25
2.3.  Iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā    28
3.  Iekšējā komunikācija SIA „Transcom Worldwide Latvia” Tele2 ienākošo zvanu grupās    33
3.1.  Pētījuma norise    33
3.2.  SIA „Transcom Worldwide Latvia” darbības apraksts un struktūra    34
3.3.  SIA „Transcom Worldwide Latvia”’ Tele2 ienākošo zvanu grupu iekšējās komunikācijas apraksts    38
3.4.  SIA „Transcom Worldwide Latvia” Tele2 ienākošo zvanu grupu darbinieku viedoklis par uzņēmuma iekšējo komunikāciju    41
3.5.  SIA “Transcom Worldwide Latvia” Tele2 ienākošo zvanu grupu vadības viedoklis par uzņēmuma iekšējo komunikāciju    50
4.  SIA „Transcom Worldwide Latvia” Tele2 ienākošo zvanu grupu iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas, lai paaugstinātu darbinieku apmierinātību ar darbu    54
  Secinājumi    60
  Priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    64
  Pielikumi    67
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. SIA „TWWL” mātes uzņēmuma Transcom radītais iekšējās komunikācijas stratēģijas plāns, kas ietver darbinieku informēšanu par visām uzņēmumā notiekošajām aktivitātēm un regulāras atgriezeniskās saites saņemšanu no saviem darbiniekiem, uzņēmumā netiek pilnībā realizēts.
2. Liela loma uzņēmumā ir horizontālajai komunikācijai, kad darbinieki vienā līmenī apmainās ar informāciju. Darbinieki atzīst, ka visvairāk informācija tiek iegūta no darba elektroniskajām programmām un neformāli no citiem darbiniekiem. Šāda sistēma var veicināt informācijas nodošanu vai radīt iespējamību sagrozītai un pārprastai informācijai.
3. SIA „TWWL” tiek realizēta divvirziena asimetriskā komunikācija - atgriezeniskā saite vairāk pilda pārbaudes funkciju, pārabaudot vai darbinieks ir iepazinies ar vadības sūtīto informāciju. Grupu sapulces pārsvarā norisinās, lai izrunātu pieļautās kļūdas.
4. Intervijas laikā tika noskaidrots, ka uzņēmuma vadība katru ceturksni atskaitās saviem darbiniekiem par paveiktajiem darbiem un iegūtajiem rezultātiem ar vadības vēstulēm, bet darbinieki atzīst, ka vēlas tiešāku komunikāciju, kurā varētu izrunāt visus problēmjautājumus.
5. SIA „TWWL” vadības informācijas nodošanai kalpo lejupvirzītā komunikācija. Vadītajs nodot informāciju grupu vadītājiem, grupu vadītajs darbiniekiem. Vienīgā iespēja sniegt atgriezenisko saiti vadībai par šo informāciju notiek caur grupu vadītaju, bet ikdienā vērojama informācijas nodošana un uzdevumu izpilde.
6. Vadība uzskata, ka visu nepieciešamo informāciju veiksmīgai uzdevumu izpildei var atrast elektroniskajās programmās, tomēr darbinieki atzīst, ka ne vienmēr informācija tiek saprasta. Informācijas izprotamība dienas laikā tiek pārbaudīta, tomēr nepareizas atbildes ietekmē darbinieku piemaksas pie algas, savukārt vadība uzskata, ka informācija nav saprasta, jo nav izlasīta.
7. Darbinieki ir informēti par savām izaugsmes iespējām uzņēmumā, tomēr savas iespējas uz paaugstinājumu nevērtē īpaši augstu.
8. Darbiniekiem nešķiet pārdomāti uzņēmuma darba organizēšanas noteikumi, kas paredz paskaidrojumu rakstīšanu pēc katras pieļautās kļūdas sarunās, jo bieži šie paskaidrojumi ir ar vienādu tekstu. Tāpat daudzu darbinieku ieteikumos tiek izteiktas pretenzijas pret pārāk lietišķu apģērbu.
9. Darbinieki atzīst, ka elektroniski saņemtās informācijas daudzums ir ļoti liels, it sevišķi tiem darbiniekiem, kuri ir iesaistīti vairākos projektos. Visu informāciju nav iespējas izlasīt. Šāds pārslogojums ar projektiem rodas, jo trūkst darbinieku.
10. Darbiniekiem trūkst izpratnes, kā veidojās viņu atalgojuma sistēma un kā tiek pieņemti lēmumi, kas ietekmē viņu darbu. Atalgojuma sistēma tiek vērteta ar viszemākajiem vidējiem rādītajiem, kaut gan uzņēmuma vadība atzīst, ka darbinieki ir tā galvenā vērtība. Darbinieki atzīst, ka piemaksas pie algas saņemt ir visai grūti, kas arī ir viens no iemesliem tik lielai darbinieku mainībai.
11. SIA „TWWL” Tele2 ienākošo zvanu grupu darbinieki labprāt iesaistās uzņēmuma rīkotajos pasākumos, tiekās ar darbiniekiem ārpusdarba laika un pozitīvi novērtē komunikāciju savā grupā.
12. Darbinieki augstu novērtē bezmaksas sporta kluba apmeklējumu kā motivējošu faktoru darba uzdevumu veikšanai.
13. Darba vide tiek vērtēta kā drīzāk apmierinoša, datorprogrammās ir bieži tehniski traucējumi, nestrādā austiņas, telefoni, pārslogotās dienās trūkst darba vietu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Šo materiālu pirkt komplektā ar citiem materiāliem ir izdevīgāk!Izdevīgi!3
vienā
Materiālu komplekts Nr. 1331355
       Apskatīt materiālu komplektu Lejupielādēt materiālu komplektu
 
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekšējās komunikācijas ietekme uz apmierinātību ar darbu SIA "Transcom Worldwide Latvia" Tele2 ienākošo zvanu grupās”.

Saite uz darbu:
http://www.atlants.lv/w/447113

Sūtīt

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase Google

Neesi reģistrējies?