Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:916909
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Apdrošināšanas jēdziens un būtība    7
2.  Mārketings un tā komunikāciju veidi    13
2.1.  Mārketinga nozīme un būtība    13
2.2.  Mārketinga izmantošana apdrošināšanas nozarē    21
3.  Apdrošināšanas sabiedrību mārketinga izmantošanas analīze un ietekmes novērtēšana    31
3.1.  LETA apdrošināšanas tirgus apskatu datu analīze    31
3.2.  Mārketinga ietekme uz apdrošināšanas sabiedrību finanšu rādītājiem    36
3.3.  Apdrošināšanas sabiedrību reklāmaktivitāte sociālajos portālos    51
3.4.  Intervijas ar apdrošināšanas mārketinga speciālistiem    55
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    60
  Pielikums    63
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Bakalaura darba izstrādes rezultātā autorei ir sekojoši secinājumi:
1. Apdrošināšana ir viens no risku pārvaldības veidiem, kas darbojās pēc fondu veidošanas un izmaksu sadalīšanas principa;
2. Latvijas apdrošināšanas tirgū šobrīd darbojas 6 apdrošināšanas sabiedrības un 10 ārvalstu apdrošināšanas sabiedrību filiāles. 10 no tām darbojas nedzīvības apdrošināšanā, bet 6 – dzīvības apdrošināšanā;
3. Mārketinga pamatfunkcija ir noteikt patērētāju vēlmes un to, kā pie tiem visefektīvāk nokļūt, lai, izmantojot efektīvus produktu izplatīšanas kanālus un mārketinga komunikāciju veidus, palielinātu klientu skaitu un līdz ar to arī uzņēmuma apgrozījumu;
4. Mārketinga izmantošana apdrošināšanas nozarē ir nepieciešama, pastāvošās konkurences dēļ;
5. Apdrošinātāju reklāmaktivitāte presē gadu gaitā ir samazinājusies – no 30 tūkstošiem kvadrātcentimetru kopējā laukuma 2012. gadā līdz 850 kvadrātcentimetru reklāmas laukumu 2017. gada beigās. Tas liecina par reklāmas ievietošanas presē popularitātes samazināšanos;
6. Izvēloties apdrošināšanas sabiedrību, patērētājiem vissvarīgākie faktori ir pakalpojumu cena, klāsts un klientu apkalpošanas līmenis;
7. Latvijas iedzīvotāji ir zinoši par apdrošināšanas sabiedrībām Latvijā, vispopulārākais zīmols patērētāju vidū ir “Balta”, kam ir arī vislielākie reklāmas izdevumi;
8. 2018. gada sākumā visvairāk publikāciju preses izdevumos ir AAS “Balta”, tās publikāciju apjoms 3 reizes pārsniedz vidējo apdrošināšanas sabiedrību publikāciju apjomu;
9. Identificējamie mārketinga izdevumi apdrošināšanas sabiedrību finanšu pārskatos ir klientu piesaistes izdevumi un reklāmas un sabiedrisko attiecību izdevumi;

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties