Biznesa plāns
Uzņēmējdarbība un tiesības
Uzņēmējdarbība
Skaistumkopšanas salona SIA "Saules svece" izstrāde un no...-
Skaistumkopšanas salona SIA "Saules svece" izstrāde un novērtēšana
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1.1. | BIZNESA PLĀNA DEFINĪCIJA UN FUNKCIJAS | 4 |
1.2. | BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDES NOSACĪJUMI | 5 |
1.3. | BIZNESA PLĀNA SATURS | 6 |
1.3.1. | Titullapa | 7 |
1.3.2. | Satura rādītājs | 7 |
1.3.3. | Ievads | 7 |
1.3.4. | Kopsavilkums un anotācija | 7 |
1.3.5. | Uzņēmuma un nozares raksturojums | 8 |
1.3.6. | Produkcija/ pakalpojumi | 8 |
1.3.7. | Tirgus un mārketings | 9 |
1.3.8. | Ražošanas organizācija | 10 |
1.3.9. | Uzņēmuma pārvaldība un organizācija | 11 |
1.3.10. | Finanšu plāns | 11 |
1.3.11. | Potenciālie riski | 12 |
3.1.12. | Pielikumi | 13 |
2. | KOMERCDARBĪBAS TIESISKĀ BĀZE | 14 |
3. | BIZNESA PLĀNS SIA „SAULESSVECE” | 16 |
3.1. | KOPSAVILKUMS | 16 |
3.2. | ANOTĀCIJA | 17 |
3.3. | UZŅĒMUMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS | 18 |
3.3.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 18 |
3.3.2. | Uzņēmuma vēsture | 18 |
3.3.3. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 18 |
3.3.4. | Nozares raksturojums | 19 |
3.3.5. | Uzņēmuma misija | 21 |
3.3.6. | Uzņēmuma mērķi | 21 |
3.3.7. | Pakalpojumu un produkcijas raksturojums | 22 |
3.4. | MĀRKETINGA PLĀNS | 24 |
3.4.1. | Tirgus analīze | 24 |
3.4.2. | Mārketinga stratēģija | 25 |
3.4.3. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 26 |
3.5. | RAŽOŠANAS PLĀNS | 27 |
3.6. | ORGANIZĀCIJAS PLĀNS | 28 |
3.7. | FINANŠU PLĀNS | 29 |
3.7.1. | Uzņēmuma peļņa vai zaudējumi | 29 |
3.7.2. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 32 |
3.7.3. | POTENCIĀLIE RISKI | 32 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 34 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 36 | |
PIELIKUMI | 37 |
Biznesa plāns ir ļoti svarīga uzņēmējdarbības plānošanas sastāvdaļa. Lai bizness varētu veiksmīgi darboties nākotnē, tagadnē ir jāizstrādā, ieņēmumu, izdevumu, peļņas, naudas plūsmas struktūra, jāapzina riski, kas varētu apdraudēt uzņēmumu un jāizstrādā pretriska pasākumi.
Mans kursa darbs uzņēmējdarbībā ir izstrādāts biznesa plāns skaistumkopšanas salonam „SaulesSvece”.
Kursa darba mērķis – izstrādāt biznesa plānu un novērtēt uzņēmuma darbību 2006. gadā.
Un kursa darba mērķim ir pakārtoti šādi uzdevumi:
apskatīt biznesa plāna teorētisko bāzi;
noteikt biznesa plāna tiesisko regulējumu;
izstrādāt biznesa plānu uzņēmumam „SaulesSvece”.
Kursa darbā izmantoju šādas informācijas analīzes metodes: aprakstošo, grafisko, loģiski konstruktīvo, sintēzes, analīzes, SWID metodi.
Kursa darbā ir 38 lappuses un 3 pielikumi, kā arī tabulas un attēli.
Veiksmīga uzņēmēja darbības ceļš sākas viņa iztēlē – tas ir sapnis par sava uzņēmuma attīstību, nākotnes vīzija.
Taču, lai šis sapnis nepaliktu nepiepildīts, ir jāsastāda plāns – biznesa plāns, kāds, tad izskatīsies un kā darbosies iedomātais uzņēmums.
Biznesa plāns ir plāna dokuments, kas paredzēts uzņēmējdarbības virzienu un rezultātu plānošanai noteiktam laika periodam [3].
Biznesa plāns pēc savas būtības ir stratēģiskais plāns, jo tajā tiek noteikts mērķis, ko grib sasniegt: vai nu peļņas iegūšana vai kāda projekta īstenošana [3].
Pēc aptveramā darbības laika izšķir:
ilglaicīgos jeb stratēģiskos mērķus,
vidējos jeb taktiskos mērķus,
īstermiņa jeb operatīvos mērķus [6].…
Salona Sia SaulesSvece biznesa plāns, tā izvērtēšana, analīze, tiesiskā bāze.
- Skaistumkopšanas salona SIA "Saules svece" izstrāde un novērtēšana
- Skaistumkopšanas salons
-
Skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns32 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai20
-
Skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai32
-
Nozares apraksts "Skaistumkopšanas salons"
Biznesa plāns augstskolai10
-
Azartspēļu uzņēmuma projekta izstrāde
Biznesa plāns augstskolai46
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Biznesa plāns augstskolai13