Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:588414
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums   
  Esošās situācijas analīze   
  Izdevību un iespēju analīze   
  Mērķi   
  Mārketinga stratēģija   
  Mārketinga mix   
  Novērtējums un kontrole   
Darba fragmentsAizvērt

Šis produkts lauku viesnīca „Jumurdas muiža” tika veidots ar mērķi konkurēt jau esošo viesnīcu tirgū. Viesnīcas mērķis ir gūt peļņu un apmierināt iedzīvotāju vajadzības. Vajadzības pēc klusuma un dabas skaistuma. Tāpēc tika izveidota skaista un jauka viesnīca ezera krasta.
Viesnīca ir veidota mērķa auditorijai sievietēm un vīriešiem no 30- 49 gadiem. Kuru ienākumi ir stabili, kuri dzīvo pilsētā un viņiem ir ģimene.

Esošās situācijas analīze.

Tirgus situācija.
Pašreizējā tirgus situācija rāda, ka Latvijā ir jau ļoti daudzas viesnīcas, bet mazs ir tieši lauku viesnīcu skaits. Tādejādi šim skaitam ir pievienojusies vēl viena viesnīca, kura ļauj cilvēkiem no pilsētas baudīt atpūtu laukos, svaigu gaisu un skaistu Latvijas dabu.
Lauku viesnīca “Jumurdas muiža” ir konkurētspējīga ar citām šāda veida viesnīcām, jo tuvākajā apkārtnē nav šāda tipa viesnīcau. Tas ļauj “Jumurdas muižai” ieņemt vēl stingrākas pozīcijas un lielāku tirgus daļu.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties