Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:899541
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  STUDIJU DARBS    1
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Pakalpojumu apraksts    7
3.  Tirgus analīze un mārketinga stratēģija    8
jeb mārketinga pamatelementi    11
5.  Uzņēmuma vadība un organizatoriskā struktūra    21
6.  Problēmas un risks    23
  Izmantotā literatūra    27
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Studijas darba tēma ir “Jauna tūrisma uzņēmuma izveides iespējas Saldū ”.
Darba mērķis ir izveidot biznesa plānu tūrisma uzņēmumam . Lai šo mērķi sasniegtu jāveic šādi uzdevumi:
• Jāizveido biznesa plāns jaunam uzņēmumam Saldus rajonā,
• Jāraksturo uzņēmuma piedāvājums,
• Jāraksturo uzņēmuma finansiālais plānojums.
Šāda studija darba tēma tika izvēlēta, tāpēc, ka pašlaik Latvijā tūrisma nozare strauji attīstās un šī nozare ir peļņas nesoša. Ir arī reāla doma šo biznesa plānu realizēt arī dzīvē.
Biznesa plāns ir dokuments, kurš domāts, lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā.
Biznesa plānu lieto, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju, apskatot uzņēmumu no visām pusēm, piemēram, mārketinga, finanšu un darbības.
Ja jūs vēlaties dabūt aizņēmumu no bankas vai no kāda privāta uzņēmuma, neredzot biznesa plānu, vairums aizdevēju un ieguldītāju neieguldīs naudu jūsu biznesā.
Uzņēmējdarbība ir nepārtaukta un asu konkurējošu ideju un uzņēmēja personisko īpašību pārbaude, torētisko zināšanu līmeņa un profesionālās darbības eksāmens, dabiska atlase, atstājot “virs ūdens” tikai tos, kuri spēj saskatīt, saprast, novērtēt, strādāt un apmierināt noteiktas sabiedrības vajadzības un caur tām arī savas personiskās vajadzības.
Vidēji un diezgan turīgiem cilvēkiem uzņēmējdarbībā viss sākas ar konkrētu mirkli, ideju, domu, varbūt pat ar sapni, vai negaidītu labvēlīgu apstākļu iestāšanos, kā arī spēju saskatīt reāli apkārt notiekošo - to, ko neredz un kam nenotic citi. Varētu pat teikt, ka tas ir kā pavediens, kuru daudzi pazaudē, uzskatot to par nevērtīgu. Bet citiem, lai spertu nozīmīgo soli uzņēmējdarbības uzsākšanā, šajā sākuma posmā pietrūkst drosmes, uzņēmības, nepieciešamo zināšanu un iemaņu, kā arī pārliecības par sava biznesa iespējām. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka šodien labām idejām ir zelta vērtība, tāpēc vajadzētu dot tām vismaz vienu iespēju pierādīt sevi kaut vai uz papīra – biznesa un finansu plānā, lai vēlāk nevajadzētu nožēlot, ieraugot kaut ko līdzīgu cita uzņēmēja veiksmīgi īstenotajā projektā.
Tiks izveidota lauku māja „Draugi”. Lauku mājas misija būs saviem potenciālajiem klientiem sniegt kvalitatīvāku, veselīgāku un interesantāku atpūtu un izklaidi, nekā tas šobrīd tiek piedāvāts konkurentu apmešanās mītnēs, dodot lielāku izvēles brīvību un iespēju darīt ko labu pašam priekš sevis.

Kopsavilkums

Uzņēmuma mērķis ir lauku mājas izveide. Mājas atrašanās vieta ir Kurzemē, Saldus rajonā, Brocēnu lauku teritorijā, 110 kilometru attālumā no Rīgas. Lauku mājas 1. stāvā būs banketu zāle, virtuve, tualete un saimniecības telpa 2. stāvā būs 4 divvietīgas guļamistabas ar kopēju vannas istabu. Saviem klientiem viesu nams piedāvās tādus pakalpojumus, kā vienas guļamistabas noma vai visas mājas noma, pirts noma, ka arī papildpakalpojumus. Plānots, kā uzņēmums savu darbību uzsāks 2007. gada aprīlī.
Biznesa plānā, tiek parādīta vispārējā informācija par uzņēmumu, kā arī uzņēmuma misiju. Tiks sniegta informācija par piedāvātiem pakalpojumiem. Tiks veikta tirgus analīze, nozares raksturojums, tiks parādīti un analizēti lielākie konkurenti. Tiks izanalizētas priekšrocības, trūkumi, iespējas un draudi un izstrādāta SVID analīze. Uzņēmums ir pilnīgi jauns, līdz ar to ir nepieciešama reklāma. Biznesa plānā analizēti reklāmas veidi un izstrādāts reklāmas budžets. Biznesa plānā beigās parādīta finanšu informācija: peļņas un zaudējumu aprēķins, plānotā bilance, ka arī naudas plūsmas grafiks. Analizējot plānotos ienākumus un izdevumus, var secināt, ka uzņēmums strādās ar peļņu.
Galvenie mērķi, kurus lauku māja ”Draugi” izvirza sev uzsākot uzņēmējdarbību, ir sekmīga uzņēmuma darbība un attīstība. Uzņēmums par ļoti svarīgu uzskata augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu par klientiem pieejamām cenām, kas nodrošinās uzņēmumam ienākumu gūšanu un līdz ar to varēs sasniegt tādu uzņēmuma izvirzītu mērķi, kā peļņas gūšanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties