Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:894282
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa idejas izvirzīšana    4
1.1.  Biznesa idejas izklāsts un idejas izvēles pamatojums    4
1.2.  Misija    4
1.3.  Uzņēmuma mērķi    5
2.  Uzņēmuma vides analīze    7
2.1.  Mikrovides analīze    7
2.2.  Makrovides analīze    8
3.  Ieplānotā uzņēmuma vispārējs raksturojums    10
3.1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    10
3.2.  Uzņēmuma atrašanās vietas izvēle    10
3.3.  Uzņēmuma galvenie darbības veidi    11
3.4.  Komercdarbības uzsākšanai nepieciešamais līdzekļu apjoms un līdzekļu avotu pamatojums    11
4.  Produkta apraksts    13
4.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu veidu raksturojums    13
4.2.  Ražošanas un pakalpojuma sniegšanas procesa apraksts    13
4.3.  Plānotie ražošanas un pakalpojumu sniegšanas apjomi un vienas produkts vienības ražošanai nepieciešamie resursi    15
5.  Tirgus analīze un mārketinga stratēģija    17
5.1.  Tirgus informācijas ievākšana    17
5.1.1.  Pamatotas anketas izstrādāšana    17
5.1.2.  Respondentu anketēšana    17
5.1.3.  Tirgus informācijas apkopošana    17
5.1.4.  Secinājumu par apkopoto informāciju    25
5.2.  Uzņēmuma mērķa tirgus un potenciālo pircēju raksturojums    25
5.3.  Galvenie konkurenti, tos salīdzinošs vērtējums, galvenā priekšrocības salīdzinot ar konkurentiem    26
5.4.  Produkta cenas noteikšana    28
5.5.  Realizācijas kanāli    28
5.6.  Produkta virzīšana tirgū    29
5.6.1.  Reklāmas pasākumu plāns    29
5.6.2.  Pārdošanas veicināšanas metodes    30
5.6.3.  Sabiedriskās domas veidošana    30
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    31
6.1.  Uzņēmuma darbības realizēšanai nepieciešamā darbinieku skaita pamatojums    31
6.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    32
6.3.  Personālā vadības pamatprincipi uzņēmumā un darbinieku motivēšana    32
6.4.  Darba samaksas politika uzņēmumā    33
7.  Uzņēmuma risku analīze    35
7.1.  SVID analīze    35
8.  Uzņēmuma finansu plāns    37
8.1.  Nodokļu un nodevu aprēķins    37
8.1.1.  Darba algu, nodokļu un nodevu aprēķins vienam mēnesim    37
8.1.2.  Nekustamā īpašuma nodokļa aprēķins    39
8.1.3.  Dabas resursu nodokļa aprēķins    39
8.2.  Nolietojuma aprēķins finansu un nodokļu vajadzībām    39
8.3.  Bezzaudējumu punkta noteikšana vienam produkcijas vai pakalpojumu veidam    39
  Pielikumi    40
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Biznesa idejas izklāsts un idejas izvēles pamatojums
Mūsu biznesa ideja ir izveidot firmu, kura nodarbosies ar enerģētisko kārklu audzēšanu, kā papilddarbību veiksim krūmu izciršanu un mežizstrādi. Mēs plānojam izvietot enerģētisko kārklu stādījumus apmēram 12 ha kopējā platībā, kura pilnībā tiks apstādīta 3 gadu laikā, pēc firmas darbības uzsākšanas.
Uzņēmums tiks izveidots Trikātas pagastā, apvienojot īpašumus “Kaņepes” un “Antuļi”. Pamatkapitāls sastāvēs no zemes (īpašums “Kaņepes” – 6 ha, “Antuļi” – 6ha), automašīnas VW Golf, kuras vērtība ir Ls 800, datoru Hewlett Packard Compaq 6830S, kura vērtība ir Ls 500 un Ls 2000. Lai iegūtu papildus naudas līdzekļus uzņēmuma darbības uzsākšanai plānojam ņemt aizņēmumu bankā.
Šo darbības veidu izvēlējāmies, jo pašlaik šī nozare Latvijā nav plaši izplatīta, šāds enerģijas ražošanas veids ir videi draudzīgs, kā arī pēc mūsu domām nākotnē šāds enerģijas iegūšanas veids būs daudz izplatītāks, jo ilgtermiņa tas ir lētāks, nekā fosilais kurināmais, kura krājumi tuvojas beigām.
Mūsuprāt, šī ideja ir dzīvot spējīga, jo pašlaik arvien populārāks kļūst biomasas kurināmais, jo tas ir atjaunojams, videi draudzīgs enerģijas iegūšanas veids, jo biomasas audzēšanai tiek izmantotas mazauglīgas lauksaimniecības zemes, kurās audzējot citas kultūras tās būtu jālieto daudz minerālmēslu, lai iegūtu pietiekamu ražu.
1.2. Misija
Iegūt bioloģisko kurināmo, kurš ir atjaunojams enerģijas ieguves veids, kā arī izdevīgāks par fosilo kurināmo, kurš piesārņo apkārtējo vidi.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties