Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:993295
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācību un audzināšanas process – vienota pedagoģiska sistēma    6
1.1  Mācību process un tā struktūra    7
1.2  Audzināšanas loma personības veidošanā    12
1.3  Mācību un audzināšanas procesa savstarpējā mijiedarbība    13
2.  Vecāku loma jauniešu audzināšanā kā turpmākās sadarbības pamats    15
4.  Vecāku, jauniešu un skolas sadarbības formas un metodes    28
4.1  Jauniešu un vecāku sadarbības formas    28
4.2  Skolas un ģimenes sadarbības formas    30
  Nobeigums    39
  Bibliogrāfija    40
Darba fragmentsAizvērt

Katrā valstī un tautā, katrā skolā un ģimenē neiztrūkstoša ir domu apmaiņa par audzināšanu. Vecāki vienmēr grib labāku dzīvi saviem bērniem, ikviena tauta īpaši rūpējas par jauno paaudzi(1).
Skola nekad nav pastāvējusi izolēti no ģimenes un sabiedrības, bet šobrīd ir pienācis laiks, kad radoši jāmeklē jauni ceļi ne vien ciešākai sadarbībai, bet arī tās augstākajai pakāpei – mijiedarbībai, izmantojot specifiskas darba formas un metodes. To nosaka Izglītības likumā noteiktā prasība veidot daudzpusīgi attīstītu personību.
Pedagogiem kopīgi ar ģimeni un sabiedrību jārada tāds skolas modelis, kurā varētu veidoties ne tikai zinoša, bet arī garīgi bagāta personība. Tāda veidojama visiem kopā, pamatojoties uz jauniešu personības individuālajām īpatnībām, interesēm ,respektīvi , pamatojoties uz sabiedrības principiem, īpašu vērību pievēršot pieaugušo un jauniešu saskarsmes organizācijai, individuālās un diferencētās pieejas nodrošināšanai darbā ar jauniešiem, viņu ģimenēm.
Pieaugušo un jauniešu kopīgajai darbībai jāsekmē tādu svarīgu audzināšanas principu, kā : individuālā pieeja bērnam, ģimenes, skolas un sabiedrības pedagoģisko prasību vienotība un audzināšanas procesa mērķtiecība, iedzīvināšana.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1125071
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties