Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:992777
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses vietas raksturojums, pašanalīze    3
2.  Bērnu personības jomu izpētes rezulti    5
3.  Divu nedēļu nodarbību plānojums integrētā pieejā    13
4.  Pedagoģisko situāciju raksturojums    17
Filmētās nodarbības konspekts, analīze    18
6.  Izmantotā literatūra    22
Darba fragmentsAizvērt

Integrētas nodarbības pašanalīze
Atbilstoši nodarbības mērķim un uzdevumiem, varu izdarīt secinājumu:
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši tēmai un vecumposmam, pilnveidojot pašapkalpošanās konstruēšanas prasmes un zināšanas par gājputniem.
Rīta cēlienā rosināju palīdzēt bērniem apliet augus, noslaucīt ar lupatiņu putekļus no augu lapām. Nostiprinu pašapkalpošanās iemaņas( noslaucīt putekļus, saslapināt lupatiņas, izskalot ) un orientēšanos grupā, tā veicinot bērna patstāvību un darbīgumu.
Rotaļnodarbību uzsāku ar dzejoli, lai bērnus sagatavotu un mobilizētu nodarbībai. Iesākumā pārrunājam par gadalaikiem, kas palīdz bērniem noskaidrot esošo gadalaiku, kas ir svarīgākie pavasara vēstneši. Pārrunājām par gājputniem, to atgriešanos. Piedāvāju bērniem atpazīt putnu balsis, bērni cenšas atminēt, kad putna nosaukums ir atminēts, tad iepazīstamies ar putna izskatu un mājvietu, kur mitinās putns. Jāpiestrādā pie jautājumu uzdošanas, lai bērniem būtu vieglāk un skaidrāk atbildēt. Jāpievērš uzmanība ir savai runai, jo uztraukumā bieži pārsakos vai sajauc.
Lai bērniem būtu iespēja izkustēties, piedāvātās pirkstiņrotaļas bērniem patīk. Veicot praktisko darbu pievēršu uzmanību katram bērnam, gan mudinot, gan uzslavējot par paveikto, radot pozitīvas emocijas. Ikdienā bērniem tiek piedāvāts pašiem paņemt nepieciešamos palīglīdzekļus darba veikšanai ( novērojumi, liecināja, ka šķēres bija nepieciešams dot pēdējās, lai nespēlētos un neākstītos ar tām). Pirms darba veikšanas bērniem sniedzu neprecīzu uzdevumu instrukciju, kas nedaudz izjauca ieceri kā konstruēt izvēlēto lietu, bet tas neradīja problēmas gala darba rezultāta ieguvei. Grupā ir daži bērni, kuriem ir nepieciešama individuālā pieeja, līdz ar to šiem bērniem tiek pievērst vairāk uzmanības, jo pārējie grupas bērni cenšas būt patstāvīgi ( grupas kopumā, viņi necenšas neko darīt , sēž un nodarbojas ar blakus lietām). Bērniem tiek dota iespēja pašiem sakārtot darba vietas, lai veicinātu pastāvīgumu. Tā kā darba temps ir dažāds grupiņā, tad bērniem, kuri ātrāk ir pabeiguši darbiņu un sakārtojuši savu darba vietu , tiek piedāvātas galda spēles, lai tiktu aizpildīts laiks, kamēr pabeigs visi bērni.
Šīs grupiņas bērniem ļoti patīk dažāda veida rotaļas, līdz ar to jaunas rotaļas apgūšana, radīja pozitīvu emocionālo pacēlumu, bērni pēc rotaļas apgūšanas vieni paši atdarināja brīvajos brīžos.
Uzskatu, ka manis izvirzītais mērķis un uzdevumi ir izvirzīti saistībā ar bērna interesēm un vajadzībām, tos esmu sasniegusi, tā pilnveidojot bērna prasmes un attīstot bērna zināšanas un intereses par izvirzīto tēmu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties