Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:992186
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

With the overload of information and data today, the many choices and options for customers in their product selection has resulted in a marked dependency upon simplicity and organizational effectiveness. The demand for quality and customer service is high in today's society. In order to achieve a competitive advantage, a company must implement certain initiatives in their training and development process. After a company sets their goal, they formulate a strategy in which to accomplish it. Strategic training and development initiatives are the learning-oriented actions that make this goal achievable for companies. The initiatives vary depending on the marketplace for the companies industry which makes some initiatives more important to certain businesses. All companies should embrace the economies demand for a higher customer service. The company's faculty is the direct link to customer interaction and the initiative is to achieve improved customer satisfaction. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1298102
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties