Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:990749
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    3
1.1.  Darba aktualitāte    4
1.2.  Ierobežojumi    5
2.  UZŅĒMUMA UN PAKALPOJUMA/PRECES ĪSS APRAKSTS    6
3.  MĀRKETINGA MAKROVIDE    8
3.1.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    8
3.2.  Kultūras un izglītības faktori    12
3.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    13
3.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    14
4.  MĀRKETINGA MIKROVIDE    16
4.1.  Klienti    16
4.2.  Konkurenti    16
4.3.  Piegādātāji    20
4.4.  Starpnieki tirgū    20
5.  SWOT ANALĪZE    21
5.1.  Stiprās puses    21
5.2.  Vājās puses    21
5.3.  Iespējas    22
5.4.  Draudi    22
6.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
6.1.  Secinājumi    25
6.2.  Priekšlikumi    27
7.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
8.  PIELIKUMI    30
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Kursa darba par AS DnB NORD tirgus izpēti izstrādes laikā autors iepazinās ar plašu informācijas klāstu par banku darbību Latvijā, banku piedāvātajiem produktiem/pakalpojumiem un statistikas datiem, īpašu vērību pievēršot DnB NORD Bankas rādītājiem dažādās jomās. Pēc iepazīšanās ar šo samērā specifisko informāciju un datu apkopošanas, autors nonāca pie vairākiem secinājumiem.
6.1.Secinājumi
1. AS DnB NORD Banka Latvijas finanšu tirgū darbojas jau 20 gadus, no tiem pēdējos 5 ar Eiropā plaši pazīstamo DnB NORD vārdu. Tā ir viena no lielākajām un stabilākajām bankām Latvijā, kas piedāvā plašu pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmējiem. DNB NORD nes ne tikai lielā finanšu koncerna vārdu, bet arī īsteno tā kvalitātes standartus un pārstāv vācu bankas tradīcijas Latvijas banku tirgū. Visi uzņēmuma finansiālie gada pārskati liecina par to, ka izvirzītais mērķis – iekļūt Latvijas banku vadošajā pieciniekā – ir īstenots un DnB NORD ir nostabilizējies banku reitinga 4.pozīcijā.
2. AS DnB NORD Banka mārketinga un produktu attīstības speciālisti apzinās tirgzinību pētījumu kā svarīga uzņēmējdarbības izaugsmes un pilnveidošanās nosacījuma nozīmi. Uzņēmumā jau ilgstoši ir izveidota atsevišķa struktūrvienība – Mārketinga pārvalde, kas nodarbojas ar pētījumiem. Liela pētījumu daļa ir saistīta ar makrovides analīzi. Lai izstrādātu efektīvu un rezultatīvu mārketinga stratēģiju, jāņem vērā gan iedzīvotāju skaits valstī un viņu ienākumu līmenis, gan nodarbinātības līmenis, gan tehnoloģiju attīstība un pieejamība, gan cita informācija, kas ietekmē uzņēmuma darbību.
3. Demogrāfiskā situācija valstī – iedzīvotāju daudzums, pieaugums, vecuma struktūra – bankai ir ļoti nozīmīga, jo ar šo datu analīzes palīdzību var prognozēt klientu skaitu pieaugumu vai samazināšanos. Pēdējo vairāk kā desmit gadu laikā Latvijā iedzīvotāju dabiskais pieaugums ir negatīvs, šo tendenci vēl vairāk pastiprina iedzīvotāju emigrācija. Nelabvēlīgās demogrāfiskās perspektīvas negatīvi ietekmē banku sektora attīstību, jo iedzīvotāju skaita samazināšanās un iedzīvotāju sastāva novecošanās liecina par banku klientu skaita samazināšanos.
4. Viens no svarīgākajiem faktoriem kvalitatīvas klientu apkalpošanas nodrošināšanā ir personāls. DnB NORD Bankas vadība rūpējas par regulāru darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanu, organizējot dažādus seminārus un kursus, lai klientus apkalpojošiem speciālistiem būtu vieglāk sasniegt izvirzītos mērķus – sniegt klientiem konkurētspējīgus bankas pakalpojumus to drošuma, kvalitātes un apkalpošanas kultūras ziņā. Tradicionāli katru gadu Bankā tiek organizēti divi lieli pasākumi darbiniekiem – Ziemassvētku balle un Sporta spēles – kur satiekas visu struktūrvienību darbinieki.
5. Konkurence ir viens no faktoriem, kas ietekmē jebkura uzņēmuma mārketinga stratēģiju un veicina preces/pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu, liek izstrādāt jaunus piedāvājuma veidus un turpināt uzlabot jau tirgū esošos pakalpojumus. 2010.gadā Latvijā darbojās 31 banku iestāde, tajā skaitā 21 banka un 10 ārvalstu banku filiāle, kas rada ļoti lielu konkurenci šajā tirgus sektorā. Jo lielāka un spēcīgāka konkurence, jo vairāk uzmanības mārketinga pētījumos tiek veltīts tās izpētei un analīzei. Tirgus ekonomikas apstākļos konkurence ir nepieciešama, tā darbojas kā dzinējspēks uzņēmējdarbības attīstībai un veicina jaunu preču/pakalpojumu ieviešanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties