Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:980743
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzdevums    4
2.  Situācijas analīze    4
2.1.  Tirgus    4
2.2.  Konkurenti    4
2.3.  Klients    5
2.4.  Uzņēmums un piedāvājums    5
3.  Mērķi    6
4.  Tirgus segmentācija    6
5.  Mārketinga stratēģija    6
5.1.  Produktpolitika    6
5.2.  Cenu politika    6
5.3.  Distribūcijas politika    7
5.4.  Komunicēšanās politika- reklāma    7
6.  Secinājumi    7
Darba fragmentsAizvērt

Mērķa grupa, kura tiks „apstrādāta” būs cilvēki ar vidējiem un augstiem ieņēmumiem, jo šī grupa vēlas un cenšas lietot ekskluzīvus produktus. Šādā veidā reklāma nostrādās, jo pasniedzot „Tērvetes alus” produkciju, kā ekskluzīvu, patērētāji apmierinās savu vajadzību pēc prestiža, bet uzņēmums gūs peļņu.
Finansējums komunicēšanas politikai tiks iegūts no peļņas, ko sniegs jaunie ali „Varenais” un „Nefiltrētais,” šo peļņu ieguldot komunicēšanas politikā, palielināsim „Tērvetes alus” produkcijas atpazīstamību. Reklāmās izmantosim vizuālos reklāmas līdzekļus, kurus izvietosim uz sabiedriskā transporta Latvijas pilsētās. Šāds reklāmas risinājums ir izdevīgs, jo sabiedriskais transports nav statisks, piemēram, kā reklāmas stendi, bet gan pārvietojas par pilsētu, šādā veidā reklāmu ieraudzīs ļoti liels patērētāju skaits.

6. Secinājumi.
Izmantojot efektīvāk izejvielas, ražojot no šīm izejvielām mazāk kvalitatīvu un lētāku produktu, tiek īstenoti kvantitatīvie mērķi, t.i. palielināts sortiments un iegūta klientu daļa, kas ir tendēta uz šāda tipa produktiem.
Izmantojot distribūcijas politiku, izvietojot „Tērvetes alus” produkciju ledusskapjos, nevis plauktos, tiek īstenoti kvalitatīvie mērķi, t.i. palielināta zīmola vērtība klientu vidū. Tādā veidā tiek vēl veiksmīgāk produkta ekskluzivitāte un radīts efekts, kas palielina klientu uzticību uzņēmumam, tas, ka uzņēmums rūpējas par klientiem.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties