Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:972484
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Novērtējums.
Tā kā šī ir valsts iestāde, tad, manuprāt, tā darbojas attiecīgi savam mērķim un funkcijām. Bieži vien klientiem ir jāstāv garās rindās, lai izdarītu to, ko vēlas. Vajadzētu klienu zālē vairāk rakstiskās infomācijas, jo bieži vien cilvēki nesaprot kādā kārtībā, secībā ir jāveic maksājumi, iesnieguma rasktīšana un izziņu saņemšana.
Darbinieki bieži darbojas patstāvīgi. Tomēr, sakarā ar ekonomisko krīzi, daudzi darbineiki tika atlaisti, tādēļ pašreizējiem strādājošajiem ir vairāk darba. Bieži vien, slimības gadījumā, ir jāaizvieto kāds citā darbā. Piemēram, no izziņu izgatavošanas jāiet strādāt klientu apkalpošanas zālē. Tas darbineikiem var radīt lieku stresu un neapmierinātību.
Galvenokārt labi strukturēta un darbinieki regulāri tiek informēti par jaunumiem. Pozitīvi, ka vadītājiem nav vienalga kā jūtās darbinieki.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties