Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:971827
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums savus ieņēmumus var ietekmēt, izmainot pārdošanas apjomus, līdz ar to uzņēmuma galvenā problēma ir peļņu maksimalizējoša vai zaudējumu minimalizējoša produkcijas izlaides apjoma noteikšana. [3,153] Peļņas maksimizēšanu pilnīgas konkurences apstākļos ierobežo ražošanas tehniskās un tehnoloģiskās iespējas un citu resursu daudzums. Turklāt īslaicīgā periodā ražošanas jaudas paliek nemainīgas. Uzņēmums, kas darbojas pilnīgas konkurences tirgū, ne vienmēr gūst peļņu īslaicīgā periodā, jo līdzsvarota tirgus cena īslaicīgā periodā var izrādīties zemāka nekā uzņēmuma vidējās izmaksas, padarot pat neiespējamu izmaksu segšanu.
Analizējot pilnīgu konkurenci, var secināt, ka pilnīgas konkurences apstākļos iekļūšana tirgū un izkļūšana no tā ir samērā viegla, jo visiem pircējiem un pārdevējiem ir pilnīga informācija par pārdodamo preču cenām. Šādos apstākļos nevienam uzņēmumam nepieder tāda tirgus daļa, kas spētu ietekmēt produkcijas cenu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties