Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:968387
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Ceļošanas un tūrisma būtība    5
1.1.  Tūrisma jēdziens    5
1.2.  Tūristu motivācija ceļot    7
1.3.  Tūrisma veidi    10
2.  Slēpņošana un tās loma tūrismā    13
2.1.  Slēpņošanas vēsture    13
2.2.  Slēpņošanas būtība    14
2.3.  Slēpņi un to veidi    15
2.4.  Slēpņošana un tūrisms    17
2.5.  Slēpņošanas statistika Latvijā    18
3.  Aptauja par slēpņošanu un tās lomu tūrisma attīstībā    23
3.1.  Aptaujas mērķis un uzdevumi    23
3.2.  Aptaujas rezultāti un to analīze    24
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    43
  PIELIKUMI    44
Darba fragmentsAizvērt

Tādā veidā tūrisms var tikt definēts kā procesi, aktivitātes un rezultāti, kas rodas no attiecībām un savstarpējas mijiedarbības starp tūristiem, tūrisma piegādātājiem, uzņemošajām vietām, to valdībām un apkārtējās vides, kas ir iekļauta piesaistot un uzņemot viesus.1
Daži grāmatu autori uzsver to, ka laika gaitā populārā un profesionālā tūrisma nozīme ir mainījusies. Agrākā nozīme pārsvarā fokusējās uz ekonomiku – tūrisms kā ekonomikas radītājs, taču jaunākajai nozīmei ir daudz plašāks redzesloks. Šī jaunā pieeja, iespējams, ir plašāku zināšanu rezultāts pēdējo dekāžu laikā, pateicoties milzīgajiem tūrisma izmēriem.
Pirmajā lielajā literārajā darbā par tūrismu „Travel and tourism encyclopedia”, J. G. Bridžs atsaucas uz vēsturiskajām tūrisma dimensijām (Bridžs 1959). Cilvēku pārvietošanās ir iedzimta, raksturīga pazīme, par ko liecina cilvēces vēsture. Agrākie ceļojumi notika daudzu dažādu iemeslu dēļ: draugu apciemošanai, ziņkāres apmierināšanai, labākiem dzīves apstākļiem, svētceļojumam, tirdzniecībai un vispārējam ceļošanas priekam. Pierādījums par ceļojuma motivācijas lielo spēku ir tā rašanās un attīstība vairākus gadsimtus iepriekš, neskatoties uz dažādiem šķēršļiem, kā diskomforts, nedrošība, bailes no laupītājiem un daudzas veselības problēmas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1320469
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties