Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:968190
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2014.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Introduction    3
2.  SMS Model    4
2.1.  Service Concept    4
2.2.  Service Delivery Systems    6
2.3.  The Culture and Philosophy    8
2.4.  Market segment    8
2.5.  The image    8
3.  Mind-map    10
4.  Conclusion    11
5.  Bibliography    12
6.  Appendix    13
Darba fragmentsAizvērt

4. Conclusion
Hotel Scandic Copenhagen has thought about all aspects on how to stage and experience to their guests. Therefor we were not able to identify any major gaps in the company. As a reason for that might be:
• Company values that give freedom to hotel’s team members;
• Well trained staff;
• Excellent cooperation between all departments in hotel;
• Well planned hotel’s infrastructure;
• Target group provision with special facilities;
But there are some fall points we were able to characterize:
• Fall point might be if a large group of customers want to check-in at the same time;
• Hotel is very modern but not equipped with the latest innovation that also might create a fall-point. As a sample we can say – latest trend for hotels is a self-service check-in;
• Room-service that might interrupt hotel guests;
We would like to say that there is a perfect work system (structure) in Hotel Scandic Copenhagen. In the whole project we saw only inspiring and strong service management system that could be a good sample for any of the other hotel.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties