Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:966770
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Informācija par uzņēmumu    5
  Biznesa pamatojums    7
  Pakalpojumu, darbības raksturojums    9
  Tirgus analīze    11
  Mārketings    11
  Vadība un personāls    19
  Riski un to mazināšanas pasākumi    19
  Finansu plāni    20
  Pielikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

IK “R” darbosies viesnīcu un restorānu pakalpojumu sektorā. Uzņēmuma dibinātāja vēlas radīt labu un plašam sabiedrības lokam pieejamu 2. kategorijas viesu māju. Viesu māja atradīsies L rajona, M pagasta M. Uzņēmuma dibinātāja ir S.
IK ”R” viesu mājas biznesa plāna mērķis ir piesaistīt kredītresursus 10 000Ls apmērā komercdarbības uzsākšanai nepieciešamo pamatlīdzekļu iegādei.
Sākotnējie uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi būs sekojoši:
istabu īre;
bāra pakalpojumi;
biljarda spēle;
telpu īre saviesīgiem pasākumiem.
Par iespējamie uzņēmuma panākuma iemesliem tiek uzskatīti tādi apstākļi kā:
vairāku pakalpojumu koncentrēšana vienā vietā;
viesu māja spēs eksistēt, ja arī to neapmeklēs tūristi, jo uzņēmums vienlaikus apkalpos arī vietējos iedzīvotājus;
samērā neliels konkurentu daudzums dotajā pagastā;
savlaicīga pasākumu veikšana saimniekošanas risku novēršanai vai mazināšanai.
Viesu mājas mērķauditorija būs samērā plaša, jo tā gaidīs ikvienu, kas vēlas baudīt lielisku atpūtu, komfortu un dažādas izklaides. Ņemot vērā LR Centrālās Statistikas pārvaldes apsekojumu datus par ārzemnieku pūsmu Latvijā gada laikā, konstatēts, ka pēdējo piecu gadu laikā ievērojami pieaudzis ārzemju tūristu skaits. Tādējādi uzņēmums cer piesaistīt arī ārzemju tūristus. Protams galvenais mērķtirgus, uz ko orientējas uzņēmums būs Latvijas iedzīvotāji ar vidēju ienākumu līmeni (ģimenes, atpūtnieki, ceļotāji utt.), kas vēlas patīkami un pilnvērtīgi pavadīt savu brīvo laiku vai organizēt viesības un banketus.
Pirmajos trijos uzņēmuma darbības gados – kredītsaistību atmaksas laikā - uzņēmuma cenas tiks noteiktas ar mērķi – nodrošināt uzņēmuma izdzīvošanu tirgū, gūstot vismaz nelielu peļņu no uzņēmuma darbības. Salīdzinājumā ar citām izklaides vietām uzņēmums prognozē, ka tā cenas būs apmēram par 10% zemākas. Tas iespējams, jo uzņēmums lielāko daļu nepieciešamo pārtikas produktu iegādāsies no Ludzas rajona zemniekiem, kuru cenas ir ievērojami zemākas nekā pilsētu veikalos. Tāpat arī malka telpu apkurei tiks iepirkta no vietējiem mežu īpašniekiem un kokapstrādes uzņēmumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties