Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:966551
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” uzņēmuma darbības apraksts    4
2.  Mikro, makro vides analīze    7
2.1.  Mikrovide    7
2.2.  Makrovide    12
3.  Nozares analīze    16
3.1.  Statistikas datu analīze    16
3.2.  Portera piecu spēku modelis    17
4.  Konkurences analīze    20
4.1.  Bostonas konsultantu matrica    20
4.2.  GE modelis    22
5.  Tirgus ietilpība    24
6.  SVID analīze    25
7.  Segmentēšana    26
8.  Mērķtirgus noteikšana    27
9.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    28
10.  Patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posmi    29
11.  Uzņēmuma misija, mērķi    31
12.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai    32
  Secinājumi    33
Darba fragmentsAizvērt

SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un realizāciju. Lai uzņēmums spētu veiksmīgi strādāt un attīstīties tirgū konkurences apstākļos, nepieciešams pētīt patērētāja vajadzības un izzināt konkurentus.
Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās, tādēļ pieaug vajadzība pēc noteikta pasākumu plāna, kā to izpētīt.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai izvēlētos sadales kanālus ar vislielāko atdevi, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus.
Izmaksas par mārketinga darbību veido apmēram pusi no produkta cenas. Tas noteikti atmaksājas, jo produkta vērtība pieaug. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību, nosakot pircēju loku, viņu vēlmes un vajadzības, radot īsto produktu par īsto cenu, izmantojot īstas izplatīšanas un informēšanas metodes.
Par mārketinga atskaites punktu kļūst klients, kuram ir vēlmes, vajadzības un izvēles iespējas un, kurš ar savu lēmumu nopirkt rada ienākumus uzņēmumam. Ja visas uzņēmuma struktūrvienības koncentrējas klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanā, tad tam jāstrādā vienam, nevis dažādiem mērķiem, un mārketings ir saistviela, kas satur uzņēmumu un liek tam darboties noteiktā virzienā.
Šī darba mērķis ir izstrādāt SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” mārketinga plānu dzērienu realizēšanai.
Darba uzdevums ir veikt Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgus pētījumu un SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” vietu tajā. Izmantojot ekonomisko, statistikas analīzi, ekonomiski matemātiskās metodes un tabulas un grafiskās metodes. Par pētījuma avotiem tika ņemti vispārējā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma materiāli un interneta resursi.
Šajā kursa darbā apskatīšu tikai SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” sulu un nektāru produkciju, jo uzņēmums piedāvā ļoti plašu produkcijas klāstu, kuru apskatot tiktu pārsniegts kursa darba apjoma ierobežojums. Sulu un nektāru produkciju izvēlējos, jo tā sastādīja 39% no kopējā saražotā produktu apjoma 2004. gadā, kas arī ir galvenais ražošanas virziens.
Datu nepietiekamības rezultātā diemžēl nevarēja novērtēt SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” izejvielu piegādātājus, jo tie netiek minēti nevienā pieejamā pētījuma avotā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1128599
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties