Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:964494
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

6) Mērķauditorijas analīze
Lai pareizi pozicionētu produktu tirgū ļoti svarīga ir mērķauditorijas analīze. Tā palīdz pieņemot svarīgus lēmumus preces cenu līmeņa noteikšanā, mārketinga pasākumu izstrādē, kā arī analizējot preču sortimentu.
Analizējot mērķauditoriju, jāņem vērā šādi aspekti:
• ģeogrāfiskais sadalījums – uzņēmums apkalpos tirgu visā Latvijā, gan Rīgā, gan lielākajās pilsētās, gan mazpilsētās, tātad jāņem vērā ka katrai no šīm mērķa auditorijām var būt citāda attieksme;
• demogrāfiskais sadalījums – patērētāji būs ļoti plašā vecuma spektrā, jo
koka karkasu mājas nav dārgas, un tās varētu atļauties gan jauni cilvēki, gan cilvēki gados.
• Sociālekonomiskais sadalījums – tā kā mūsu piedāvātie produkti ietilpst gan augstā gan vidējā cenu līmenī klientu loku veidos pārsvarā turīgāki ļaudis, tātad veidojot reklāmu jakoncentrē tā, lai tā būtu pieejama vairāk cilvēkiem ar augstiem ienākumiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties