Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:964359
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums    3
1.1.  Klienti    3
1.2.  Darbinieki    4
1.3.  Mediji    5
2.  Uzņēmuma identitātes raksturojums un atbilstība tēlam    5
2.1.  Logo    5
2.3  Devīze    6
2.4.  Noformējums un iepakojums    7
2.5.  Interneta mājas lapa    8
3.  Uzņēmuma produktu analīze (informācija par galvenajiem finanšu rādītājiem, vietu nozarē, nozares tendencēm)    9
4.  Publicitātes analīze: prese, tv, internets    10
5.  Aktivitāšu analīze (mārketings, sabiedriskās attiecības, korporatīvā sociālā atbildība)    11
  Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai
• Veidot nepārtrauktu komunikāciju arī ar klientiem – caur dažādām reklāmām; pārdošanas veicināšanu;
• Noskaidrot klientu vēlmes un vajadzības un censties rast kompromisu tam un ievērot klientu vēlmes;
• Informēt klientus par jaunumiem uzņēmumā;
• Nepātraukta darbinieku kvalifikācijas ceļšana, apmācība;
• Veidot publisku informācijas apriti par uzņēmumu – veidot seminārus medijiem, preses konferences, un ne tikai tad, kad ir kas labs paziņojams, bet arī tad, ja informācija ir negatīva;
• Medijiem sniegt tikai patiesu informāciju, nemelot, kaut arī, ja jautājumi un atbildes nav glaimojoši uzņēmumam;
• Izveidot krīzes vadības rīcības plānu, izveidot krīzes vadības komandu, kas nodarbosies ar krīzes situācijām.

Priekšlikumi SIA „Staburadze” reputācijas uzlabošanai
• SIA „Staburadze” ir jāveic iekšējās reputācijas audits. Jānoskaidro ko darbinieki domā par uzņēmumu, jo darbinieki veido uzņēmuma tēlu;
• Staburadzei ir jāmaina vadības stils un vairāk jāinteresējas un jārūpējas par saviem darbiniekiem;
• Ir jāveido labāka komunikācija ar darbiniekiem, jāveido tiešs konatkts vadībai ar saviem padotajiem;
• Jāiesaista darbinieki koperatīvās sociālās atbildības veidošanā un citos dažādos pasākumos, lai darbiniekiem celtos domas par šo uzņēmumu;
• Jāizveido kāda veida motivatori darbiniekiem un jāuzlabo darba apstākļi. Kā arī vairāk neformāli pasākumi jārīko, kur piedalās arī vadība – komandas saliedēšanai;
• Vairāk padomāt par savu sociālo atbildību. Veikt dažādus sabiedrībā labi redzamus darbus, lai sabiedrība varētu novērtēt un redzētu, ka uzņēmumam rūp vide un sabiedrība.

Priekšlikumi SIA „Fazer” reputācijas uzlabošanai
• Izveidot tiešāku kontaktu ar darbiniekiem. Vadībai jāmeklē kontakts ar saviem padotajiem, jāiesaistās procesos vairāk;
• Jāiesaista darbinieki KSA pasākumos;
• Jāņem vērā darbinieku ierosinājumi un domas;
• Mainīt vadības stilu;
• Darbiniekiem pēc iespējas izveidot kādus motivatorus vēl aktīvākai un kvalitatīvākai strādāšanai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1329365
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties