Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:963405
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Mazumtirdzniecības nozares attīstība un likumdošana    5
2.  SIA ”Daivas” biznesa idejas pamatojums    7
3.  SIA ”Daivas” dibināšana un reģistrācija    9
4.  SIA ”Daivas” darbības apraksts    11
5.  SIA ”Daivas” klienti    13
6.  Konkurentu analīze    14
7.  Riski un to mazināšanas pasākumi    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
  Pielikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Par prakses vietu autore izvēlējās uzņēmumu SIA “Daivas”. Tas ir mazumtirdzniecības veikalu tīkls, kurš strādā ar zīmolu „Elvi”. Laikā no 2009. gada 3. augusta līdz 28. augustam autore praksi izgāja SIA “Daivas” Ludzas veikalā.
1.Mazumtirdzniecības nozares attīstība un likumdošana
No Latvijas neatkarības atgūšanas brīža mazumtirdzniecības nozare strauji attīstījās, īpaši no 2001. gada līdz 2007. gadam. Mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums 2007. gadā sastādīja 254,2% no 2000. gada apgrozījuma.1 Galvenais iemesls tam bija iedzīvotāju ienākumu pieaugums. Darba alga auga, auga arī cilvēku prasības ikdienas precēm. Augot iedzavotāju ienākumiem, palielinās preču kvalitātes svarīgums. Tāpēc SIA „Daivas” īpašnieks nolēma likt uzsvaru uz preču kvalitāti un sadarbība ar „Elvi” palīdzēja šo mērķi sasniegt.
Šodienas krīzes apstākļos situācija protams ir pavisam cita – iedzīvotāju ieņēmumi samazinās, uzņēmumi bankrotē. Patērētāji cenšas taupīt visur un to, ko agrāk varēja atļauties, šodien jau nevar.
2009. gada jūlijā, salīdzinot ar 2008.gada jūliju, kopējais mazumtirdzniecības apgrozījums krities par 29,5% (tie ir pēc darba dienu skaita izlīdzinātie dati salīdzināmās cenās). Lielāks apjoma samazinājums novērojams nepārtikas preču grupā – par 31,9%, savukārt pārtikas preču tirdzniecības uzņēmumos tas sarucis par 24,5%.2 Tas ir gan daudzu mazumtirdzniecības uzņēmumu bankrota dēļ, gan štatu samazināšanas dēļ. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties