Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:962700
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Plāna kopsavilkums    3
1.  DATI PAR PLĀNOTO UZŅĒMUMU    4
  Skaits    4
  Cena, Ls    4
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
3.  PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI    5
4.  TIRGUS ANALĪZE    6
5.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    8
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    11
7.  RISKS UN PROBLĒMAS    11
8.  Finansu informācija    12
  Mainīgās izmaksas    12
  Secinājumi    15
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    16
Darba fragmentsAizvērt

2.1 Veicamās uzņēmējdarbības apraksts: Kā jau minēju plāna kopsavilkumā, tad uzņēmuma galvenā darbība tiks orientēta uz to, lai sniegtu Rīgas iedzīvotājiem augstas kvalitātes logu pakalpojumus un produkciju, ka arī uz uzņēmumiem ,kas ir saistīti ar ražošanas un tirdzniecības nozari. Šāda veida pakalpojumi iedzīvotājiem ir nepieciešami. Pašlaik uzņēmums tiks orientēts tikai uz dažādu kondicioneru iebūvēšanu un nepieciešamākās produkcijas izplatīšanu, lai uzņēmumiem, kas nodarbojas ar rūpniecību būtu iespēja elpot ar svaigo gaisu darbavietās.
2.2Uzņēmuma darbības mērķi pirmajiem 1-3 gadiem:
Kā pirmais un galvenais mērķis ir iegūt pēc iespējas lielāku tirgus daļu ne tikai Rīgā, bet arī Rīgas rajona uzņēmumu vidū, kas savukārt celtu mūsu uzņēmuma popularitāti un potenciālo klientu skaitu. Galvenokārt, mēs ceram uz to, ka lielāko daļu no mērķa tirgus sastādīs uzņēmumi, kas nodarbojas ar rūpniecību, ka arī tirdzniecību. Kad būs iekarota nepieciešamā tirgus daļa, lai uzņēmums esošās konkurences apstākļos būtu spējīgs izdzīvot, tiks lielāka uzmanība pievērsta tam, lai ar katru gadu pieaugtu pakalpojumu kvalitāte (logu un kondicioneru produkcijas kvalitāte nav atkarīga no mūsu uzņēmuma, jo produkciju neražojam mēs). Mūsu produkcija būs pieejama arī iedzīvotājiem, kas dzīvo pilsētas centrā. Ka zināms, pilsētniekiem ir grūtības ar mājas vēdināšanu, jo ārējie dūmi tam traucē. Kā jau katrs uzņēmums, arī mēs ceram uz to, ka apgrozījuma kāpums katru gadu būs aptuveni par 5% lielāks nekā pērnajā gadā, taču par to vēl ir pāragri spriest.
2.3. Darbības izvirzīto mērķu sasniegšanai:
Lai sasniegtu iepriekš izvirzītos mērķus, šo triju gadu laikā mēs plānojam ieviest arvien jaunus pakalpojumu viedus, sniegt atlaides noteiktām sociālajām grupām.Principā šie tad arī ir tie galvenie darbības virzieni, lai mūsu uzņēmums varētu sekmīgi darboties.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties