Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:960333
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Trust of the invisible enable them to better understand the intangible and reduce customers perceived financial, social or safety risk. In order to develop the brand loyalty, the logo of the fast food restaurant F&F should be design by big-size and special color, which will attract to remember the brand name.
6. 0 Conclusion
This paper has defined the concept of the servicescape and its importance to marketers. It shows that the effects of atmospheric cues of the servicescape have a vital role in consumer assessment of the service delivery. Through deliberate management of the servicescape and further research and understanding, service providers and marketers may be able to reduce consumers perceived risk factors, create brand loyalty and manage behavior of both the consumer and employees within the servicescape environment.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1290325
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties