Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:958520
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Iekšējās vides raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Produkta apraksts    5
1.3.  Esošā tirgus daļa    6
1.4.  Uzņēmuma visaptverošie mārketinga mērķi, stratēģijas un resursi    6
2.  Ārējā vide    8
2.1.  Makrovides faktori    8
2.1.1.  Apkārtējās vides un klimatiskie faktori    8
2.1.2.  Ekonomiskie faktori    9
2.1.3.  Politiski tiesiskais faktors    9
2.1.4.  Sociālie kultūras faktori    10
2.1.5.  Demogrāfiskais faktors    11
2.1.6.  Zinātniski tehniskais faktors    12
2.2.  Pieprasījums    12
2.2.1.  Tirgus raksturojums    12
2.2.2.  Segmentēšana    13
2.2.2.1.  Ģeogrāfiskas pazīmes    14
2.2.2.2.  Demogrāfiskās pazīmes    15
2.2.2.3.  Sociāli ekonomiskais pazīmes    15
2.2.3.  Patērētāju raksturojums    16
2.3.  Konkurentu analīze    18
2.4.  Starpnieki    22
3.  Situācijas analīze — Svid novērtējums SIA „Ūdens apgāds” dzeramajam ūdenim    24
3.1.  Stiprās puses    24
3.2.  Vājās puses    24
3.3.  Iespējas    25
3.4.  Draudi    25
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra    28
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba tēma ir „Tirgus izpēte SIA „Ūdens apgāds” produktam”.
Šis temats tika izvēlēts, tāpēc, ka visā pasaulē liela problēma ir tīrs dzeramais ūdens, arī Latvijā dzeramais ūdens ir liela problēma, jo ir piesātināts ar dzelzi un kalciju. Šis uzņēmums tika izvēlēts tāpēc, ka viņš ir viens no lielākajiem dzeramā ūdens ražotājiem Latvijā, pirmais Latvijas uzņēmums, kas sāka ražot dzeramo ūdeni Latvijā. Kā pastiprinošs faktors tēmas izvēlei bija arī tas, ka šis uzņēmums autoriem ir labi pazīstams.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot mārketinga plānu SIA VENDEN. Vadoties no kvalifikācijas darba izvirzītā mērķa tika noteikti sekojoši uzdevumi:
Apskatīt uzņēmuma iekšējo vidi un ārējo vidi, lai noteiktu uzņēmuma vājās un stiprās puses, kā arī iespējas un draudus;
Noteikt mārketinga mērķus, stratēģiju un resursus;
Segmentēt tirgu;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus produkta tirgum SIA „Ūdens apgāds”

Lai veiktu šos augstākminētos uzdevumus, nepieciešams izmantot daudz un dažādus pētījumus.
Izstrādājot šo darbu tika izmantoti dažādi literatūras avoti, kā, piemēram, vispārējā un speciālā literatūra, kā arī tika izmantotā uzņēmumā nepublicētā informācija un interneta avoti.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1193486
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties